Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρικό βαν της Mercedes-Benz, το μοντέλο eSprinter το οποίο αναζητά το δικό του μερίδιο πωλήσεων σε μια ανερχόμενη κατηγορία καθώς το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πλέον έντονο. 

Προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους χρήστες του, με μηδενικούς ρύπους, οικονομικές μετακινήσεις, αυξημένο χώρο φόρτωσης και με εργονομικό χώρο οδήγησης, αποτελεί ιδανική επιλογή για τους επαγγελματίες, καθιστώντας το πραγματικό ηλεκτρικό αστέρι της πόλης. 

Το αμιγώς ηλεκτρικό eSprinter δεν υπολείπεται σε τίποτα του συμβατικού από άποψη επιδόσεων: με μέγιστη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του οχήματος δοκιμής 85 kW (116 ίππους), με την αυτονομία της μπαταρίας να φτάνει τα 168 χιλιόμετρα και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 900 κιλά, μας αποδεικνύει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε ένα μεγάλο εύρος επαγγελματικών εφαρμογών, όπως στις αστικές μεταφορές και διανομές προϊόντων. 

καμπίνα esprinter
Εργονομικός ο χώρος οδήγησης, σχεδιασμένος κοντά στις ανάγκες του οδηγού για άνετη και ξεκούραστη οδήγηση.

Φόρτιση 

Ένα από τα βασικά ατού της μπαταρίας του eSprinter είναι ότι μπορεί να φορτίσει μέσα σε 25 λεπτά έως 80%. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι από τη στιγμή που ο οδηγός θα επιστρέψει στο ντεπό της επιχείρησης και μέχρι να φορτώσει το όχημά του για την επόμενη παραγγελία, έχει όλο το χρόνο για μια φόρτιση μέχρι το 80% όπου θα του δώσει αυτονομία πολλών χιλιομέτρων για το επόμενο δρομολόγιο. 

Άλλωστε, για την πλήρη φόρτωση ενός βαν με εμπορεύματα και μέχρι την παραλαβή των εγγράφων του δρομολογίου απαιτούνται περίπου τριάντα λεπτά, χρόνος αρκετός για τη φόρτιση της μπαταρίας. 

Για τη δική μας δοκιμή, το φορτώνουμε παλέτες με διάφορα εμπορεύματα στις εγκαταστάσεις της ΤΖΩΝΗΣ μεταφορικής και ξεκινούμε το δρομολόγιό μας. 

Το πόσα χιλιόμετρα καλύψαμε, ποια είναι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, πώς μπορεί να οδηγηθεί αποδοτικά και πόσο κατάλληλο είναι για τα καθημερινά δρομολόγια, είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που απαντούμε στο τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα.