Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz Sprinter: Νέοι κινητήρες και 9άρι σασμάν

Νέοι κινητήρες, μετάδοση και σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνονται στις σημαντικές βελτιώσεις τις οποίες ανακοίνωσε η Mercedes-Benz για το μεγάλο της van, το Sprinter. Πρωτοσέλιδη είδηση, η τοποθέτησ
Πέμπτη 07/10/2021 - 10:20
Κοινοποίηση στα Social Media
Sprinter

Νέοι κινητήρες, μετάδοση και σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνονται στις σημαντικές βελτιώσεις τις οποίες ανακοίνωσε η Mercedes-Benz για το μεγάλο της van, το Sprinter.

Πρωτοσέλιδη είδηση, η τοποθέτηση σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενός από τα πιο εξελιγμένα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα της παγκόσμιας αγοράς, του προερχόμενου από τα επιβατικά της εταιρείας δίλιτρου κινητήρα ΟΜ 654.

Ο σύντομα διαθέσιμος για παραγγελία σε όλα τα Sprinter πετρελαιοκινητήρας, σε τέσσερις εκδόσεις ισχύος, ήταν μέχρι πρότινος αποκλειστικά διαθέσιμος για τα πισωκίνητα πάνελ van και τις επίσης πισωκίνητες εκδόσεις σασί.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις ισχύος 114 hp, 150 hp, 170 hp και 190 hp, που υπερκαλύπτουν τη νόρμα Euro 6d. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι γνωστό για τον χαμηλότερο θόρυβο και τις ελαχιστοποιημένες δονήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο, ενώ διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και χαλύβδινα πιστόνια.

Επίσης, καθώς το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων είναι τοποθετημένο κοντά στον κινητήρα, δουλεύει με τις ελάχιστες απώλειες σε θερμοκρασία και σχεδόν πάντα σε ευνοϊκές συνθήκες. Από εκεί και πέρα, το επίσης προερχόμενο από τα επιβατικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic 9 σχέσεων, αντικαθιστά το εφτάρι 7G-Tronic Plus.

Το εξάρι μηχανικό σασμάν παραμένει ως είχε. Το Sprinter συνεχίζει να διατίθεται ως προσθιοκίνητο, πισωκίνητο ή all-wheel drive, με την τελευταία επιλογή να διαθέτει ένα νέο σύστημα.

Σε αντίθεση με τον προκάτοχο, όπου η κατ’ επιλογή 4x4 λειτουργία έστελνε μόνιμα 35% της ροπής στον εμπρός άξονα και το 65% στον πίσω, το νέο σύστημα είναι ικανό να μεταβάλλει διαρκώς τη ροπή που στέλνει στον κάθε άξονα ανάλογα με τις συνθήκες και την πρόσφυση χωρίς να απαιτείται κάποια παρέμβαση από τον οδηγό (Torque-on-demand).

Σε ό,τι έχει να κάνει με την εκμετάλλευση και την άνεση στην εργασία τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό του Sprinter προστίθεται το σύστημα Speed Delivery Door.

Σένσορες αντιλαμβάνονται πότε ο οδηγός κατευθύνεται από το κάθισμά του προς την «κλούβα», ξεκλειδώνουν και ανοίγουν αυτόματα τη συρόμενη πόρτα –από την πλευρά του συνοδηγού– ενώ μόλις αυτός εξέλθει του οχήματος την κλείνουν και την κλειδώνουν αυτόματα. Όλα τα παραπάνω είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. 

 

Στο ίδιο τεύχος #402

PreviousNext