Η Ford ξεκινά την πλήρη ανανέωση των LCV της, και αποκαλύπτει το νέο Tourneo Connect, το οποίο συνδυάζεται για πρώτη φορά και με τετρακίνηση, διαθέτει θέσεις για εφτά επιβάτες και στην έκδοση με κοντό μεταξόνιο, ενώ είναι εξοπλισμένο με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.
Η Ford παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Tourneo Connect, ένα μοντέλο πολλαπλών δραστηριοτήτων που προορίζεται να καλύψει πλήθος μεταφορικών αναγκών για ιδιώτες και επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Το πρώτο van της συνεργασίας με τη Volkswagen
Η είδηση εδώ είναι ότι, πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που προκύπτει μετά από την έναρξη της συνεργασίας του κατασκευαστή με την Volkswagen στα LCV, με το όχημα να βασίζεται στο VW Caddy νέας γενιάς. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι η ευελιξία στη χρήση και ο πολυμορφικός του χαρακτήρας.
Σε δύο μήκη αμαξώματος (L1 και L2) και με δυνατότητα μεταφοράς έως και εφτά επιβατών και στις δύο εκδόσεις, καλύπτει πλήθος μεταφορικού έργου και δραστηριοτήτων.
Η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλώνονται ή αφαιρούνται, ανάλογα με τη χρήση, ή το φορτίο, ενώ και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να «πέσει» επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους –έως τρία μέτρα
Νέο ντιζάιν
Τα νέα Tourneo Connect υιοθετούν τη σχεδιαστική αργκό των τελευταίων επιβατικών μοντέλων της εταιρείας με τολμηρές και αδρές γραμμές, με έντονα ανάγλυφα σχήματα, και ειδικά το εμπρός μέρος να φέρει μία σπορτίβ εικόνα.
Τα μοντέλα Active φέρουν στυλιστικά στοιχεία εμπνευσμένα από SUV, με ζάντες που συνδυάζουν σκούρα απόχρωση με «βουρτσισμένο» φινίρισμα, κυψελοειδείς γρίλιες στη μάσκα, προστατευτικές ποδιές κάτω από τη μάσκα και πίσω, και προστατευτικά «φιλέτα» πάνω από τους θόλους των τροχών, τον προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ. Διατίθενται δέκα διαφορετικά χρώματα, του ειδικού Boundless Blue του λανσαρίσματος περιλαμβανομένου (για τα μοντέλα Active).
Η Ford θέλοντας να διατηρήσει υψηλή εξατομίκευση, εφοδίασε κάθε επίπεδο εξοπλισμού με τα δικά του, αποκλειστικά στοιχεία, από ζάντες, και διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, μέχρι ξεχωριστά σχέδια για τις γρίλιες της μάσκας.
Οι σχεδιαστές φρόντισαν να διατηρήσουν την ευρυχωρία της καμπίνας την οποία εκτιμούν οι υφιστάμενοι πελάτες, προσθέτοντας ταυτόχρονα σειρά στοιχείων εξοπλισμού άνεσης.
Το όχημα διαθέτει συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές, οι οποίες χάρη στο μεγάλο τους πλάτος επιτρέπουν άνετη πρόσβαση σε παιδιά και ηλικιωμένους. Υπάρχουν επίσης ικανός αριθμός ποτηροθηκών, θύρες φόρτισης USB, διζωνικός κλιματισμός και πανοραμική ηλιοροφή. Κατά παραγγελία, μπορούν να τοποθετηθούν υψηλής αντοχής πατάκια εμπρός και πίσω τα οποία είναι και εύκολα στον καθαρισμό τους.
Στις εκδόσεις Trend, Titanium και Active, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ειδικά εργονομικά καθίσματα με μεγαλύτερα έδρανα, ηλεκτρική ρύθμιση (σε 4 έννοιες) και υποστήριξη οσφυϊκής χώρας. Αν αφαιρεθούν η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης φτάνει τα 3,1 κυβικά μέτρα στο L2 και τα 2,6 στην έκδοση L1.
Το μήκος του δαπέδου επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων έως 2.265 χιλιοστά πίσω από την πρώτη σειρά καθισμάτων, 1.452 χιλιοστά πίσω από τη δεύτερη σειρά, ή 629 χιλιοστά αν μείνει στη θέση της και η τρίτη σειρά στα μοντέλα L2 (1.913, 1.100 και 317 χιλιοστά αντίστοιχα για τα L1).
Σύμφωνα με τη Ford, υλικά και επενδύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας έχουν επιλεχθεί προσεκτικά για να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό διάκοσμο, με εξατομικευμένη εικόνα για κάθε έκδοση –στα μοντέλα Active λ.χ., υπάρχουν όμορφα μπλε γραφικά και ραφές με έντονο κοντράστ στα καθίσματα.
Κινητήρες, συνδεσιμότητα - ενεργητική ασφάλεια
Οι κινητήρες προέρχονται από την Volkswagen, και σε αυτούς περιλαμβάνονται μηχανικό σύνολο βενζίνης –EcoBoost 1,5 λίτρων με 122 PS και 220 Nm– και δύο δίλιτροι ντίζελ EcoBlue με 112 και 122 PS αντίστοιχα, και μέγιστη ροπή 280 και 320 Nm. Οι ντίζελ φέρουν σύστημα «twin-dosing» που ψεκάζει AdBlue σε δύο καταλυτικούς μετατροπείς, για τη μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου, και μπορούν να δουλέψουν ακόμη και με καύσιμα GTL.
Η πλέον αποδοτική έκδοση αρκείται σε μόλις 4,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, και εκπομπές CO2 127 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, και προαιρετικά διατίθεται PowerShift διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις. Το σύστημα Auto Start-Stop είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα για αύξηση της αποδοτικότητας.
Για πρώτη φορά υπάρχει και έκδοση με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς η οποία διατίθεται αποκλειστικά σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα των 122 PS και με το εξάρι μηχανικό σασμάν. Όλες οι εκδόσεις φέρουν στάνταρ επαφική οθόνη 8,25 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθεται μεγαλύτερη στις 10 ίντσες –στάνταρ εξοπλισμός στην Titanium.
Μέσω της οθόνης ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται τον κλιματισμό, την πλοήγηση, το ηχοσύστημα, να συνδέσει το κινητό του, και γενικά να έχει πρόσβαση σε ένα πλήθος λειτουργιών.
Τα μοντέλα Sport διαθέτουν και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Από εκεί και πέρα, η νέα σειρά περιλαμβάνει ούτε λίγο, ούτε πολύ, 19 συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.
Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης.
Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από «έξυπνο» αυτόματο πιλότο με σύστημα διατήρησης εγγύτητας, μέχρι σύστημα για πλήρως αυτόματο παρκάρισμα.