Τροχοί & TIR

Το Σημείωμα του Εκδότη

Παρά τις βαριές συνέπειες που βιώνουν οι κοινωνίες εξαιτίας της πανδημίας, η οικονομία στην Ευρώπη δείχνει σημάδια ανάκαμψης με την Ελλάδα να συμπεριλαμβάνεται στις χώρες με μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης γ
από Μανώλης Αγριμανάκης | Κυριακή 12/12/2021 - 09:57
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Σημείωμα του Εκδότη

Παρά τις βαριές συνέπειες που βιώνουν οι κοινωνίες εξαιτίας της πανδημίας, η οικονομία στην Ευρώπη δείχνει σημάδια ανάκαμψης με την Ελλάδα να συμπεριλαμβάνεται στις χώρες με μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης για το 2022 και μετέπειτα.

 

Αισιόδοξα μηνύματα

Ήδη, οι εμπορευματικές συναλλαγές του περασμένου Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ παρουσιάζουν αύξηση 43,2% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2020, ενώ η αύξηση κατά το φετινό 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ορίζεται στο +25,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Αυτή η άνοδος έχει επηρεάσει θετικά τον τομέα των μεταφορών με αύξηση του όγκου των διακινούμενων προϊόντων, αλλά και με μια εντυπωσιακή άνοδο των ταξινομήσεων των καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων ως αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης μεταφορικών μέσων.

Έτσι, παρά τις σοβαρές ελλείψεις που παρατηρούνται σε οχήματα και στις καθυστερήσεις στις παραδόσεις τους, ο φετινός Οκτώβρης έκλεισε με +46,1% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2020, ενώ στο 10μηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2021 η αύξηση στις ταξινομήσεις των καινούργιων οχημάτων σημείωσε άνοδο +55,7% .

Αν μάλιστα, η διεθνής αυτοκινητοβιομηχανία καταφέρει να ξεπεράσει την έλλειψη των ημιαγωγών και αυξήσει την παραγωγή και τις παραδόσεις οχημάτων, η νέα χρονιά θα καταγράψει υψηλό ρεκόρ ταξινομήσεων.

Οι παραπάνω αριθμοί εκπέμπουν ένα σαφές θα λέγαμε μήνυμα, ότι οι επιχειρηματίες της μεταφοράς και των Logistics προχωρούν πλέον σε σοβαρές επενδύσεις σε οχήματα και υποδομές με σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες τους, οι οποίοι πελάτες, προσφέρουν μεν ένα συνεχώς αυξανόμενο μεταφορικό έργο, αλλά την ίδια στιγμή αξιώνουν τη βέλτιστη διακίνηση των προϊόντων τους με το χαμηλότερο κόστος.

Ορισμένοι στρέφονται στα ΦΙΧ, άλλοι προτιμούν να αναθέτουν τις μεταφορές τους στα ΦΔΧ και μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι τα μεγάλα μεταφορικά σχήματα κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Αυτή είναι η σημερινή πραγματικότητα η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και πρόκληση για τη λήψη αποφάσεων από εκείνους που επιθυμούν να παραμείνουν μάχιμοι στο χώρο των Μεταφορών.

Ευχόμαστε καλό μήνα, καλές γιορτές και πάντα καλοτάξιδοι 

Στο ίδιο τεύχος #404

PreviousNext