Τροχοί & TIR

CANCO: Συνεχής ανάπτυξη και επιλογές Leasing

Δυναμική μετάβαση στην Οδική μεταφορά πραγματοποιεί η εταιρεία CANCO, η οποία ιδρύθηκε το 1988 από τον κ. Κώστα Κανακίδη και μέχρι πρόσφατα λειτουργούσε ως διαμεταφορική στον χώρο των διεθνών μεταφο
Δευτέρα 26/12/2022 - 17:24
Κοινοποίηση στα Social Media

Δυναμική μετάβαση στην Οδική μεταφορά πραγματοποιεί η εταιρεία CANCO, η οποία ιδρύθηκε το 1988 από τον κ. Κώστα Κανακίδη και μέχρι πρόσφατα λειτουργούσε ως διαμεταφορική στον χώρο των διεθνών μεταφορών και κυρίως στη γραμμή της Πορτογαλίας.

Από πέρυσι, η CANCO διαθέτει κάθετη οργάνωση, δημιουργεί μεγάλης έκτασης αποθήκες ξηρού φορτίου και βέβαια αποκτά πλέον τον δικό της στόλο φορτηγών αυτοκινήτων, με στόχο την παραπέρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε μια περίοδο που η εταιρεία γνωρίζει μια εκπληκτική άνοδο πωλήσεων.

Ενδεικτικό στοιχείο είναι ότι το 2021 η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 50% σε σχέση με το 2020 και φέτος εκτιμάται ότι η χρονιά θα κλείσει με αύξηση 60% σε σχέση με το 2021. «Υπάρχει έδαφος ανάπτυξης, αν υπάρχει συνέπεια», ανέφερε ο κ. Κώστας Κανακίδης μιλώντας στο περιοδικό Τ.Τ. και πρόσθεσε: «Στην ανάπτυξη αυτή σημαντική είναι και η συνεισφορά του προσωπικού που επίσης κατανοεί τη σημασία που έχει για τον πελάτη η συνέπεια και προσπαθεί ώστε οι παραδόσεις να είναι πάντα στην ώρα τους».

Καινούριοι τράκτορες από την Εθνική Leasing Στο πλαίσιο υλοποίησης της κάθετης οργάνωσης, η CANCO επέλεξε την απόκτηση των μεταφορικών της μέσων με τη μέθοδο του operating leasing, καθώς από το 2020 επιτρέπονται οι μισθώσεις φορτηγών κάθε κατηγορίας βάρους και ακόμη επιτρέπεται στους αυτοκινητιστές και στις Μεταφορικές εταιρείες να μισθώνουν φορτηγά και να τα θέτουν σε κυκλοφορία ως δημόσιας χρήσης στο όνομα του μισθωτή. «Ακολουθήσαμε αυτό το οποίο στην Ευρώπη αποτελεί συνήθη τακτική για τις περισσότερες μεταφορικές», τονίζει ο κ. Κανακίδης. Κατόπιν αναφέρθηκε στα κυριότερα οφέλη που προκύπτουν από τη μίσθωση των φορτηγών, όπως η απόκτηση εντελώς νέων μοντέλων με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε οικονομία καυσίμου, ασφάλεια, αποδοτικότητα και βελτιωμένα στοιχεία εκμετάλλευσης για τη μεταφορική.

Επιπλέον, η μεταφορική ενισχύει άμεσα τον στόλο της χωρίς την εκταμίευση μεγάλων ποσών που θα απαιτούσε η αγορά των καινούριων φορτηγών. Παράλληλα, μπορεί να προγραμματίσει τον αριθμό των αυτοκινήτων της ανάλογα με την ανάπτυξη των εργασιών της και γνωρίζοντας το μηνιαίο μίσθωμα που αντιστοιχεί σε κάθε όχημα. Από τα κυριότερα πάντως πλεονεκτήματα της μίσθωσης θεωρείται το οικονομικό όφελος που προκύπτει από την φοροαπαλλαγή.

Στο σημείο αυτό, απευθυνθήκαμε στον κ. Γιώργο Κιολεΐδη, Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών της Εθνικής Leasing, για να μας δώσει επιγραμματικά τα οφέλη της μίσθωσης, αλλά και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να μισθώσει μια μεταφορική καινούργια αυτοκίνητα. «Με τη μίσθωση, η Εθνική Leasing επιβαρύνεται με όλα τα κόστη για το service, τα ανταλλακτικά, την αντικατάσταση των ελαστικών, τη διάθεση φορτηγού σε περίπτωση βλάβης, παρέχει μικτή ασφάλεια και δωρεάν οδική βοήθεια».

Για το όφελος των φοροαπαλλαγών, ο κ. Κιολεΐδης μας εξηγεί: «Όλα τα μηνιαία μισθώματα αποτελούν έξοδο κατά 100% της επιχείρησης. Εύκολα ένας επιχειρηματίας ή ο λογιστής του, μπορούν να υπολογίσουν το ετήσιο όφελος που προκύπτει από τη μείωση του φορολογητέου εισοδήματος της εταιρείας και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί έρχεται να αντισταθμίσει, σε μεγάλο ποσοστό, το μηνιαίο μίσθωμα που καταβάλλει ο πελάτης μας».

Η διάρκεια της μίσθωσης είναι 6 χρόνια χωρίς την υποχρέωση να το εξαγοράσει, οπότε το μίσθωμα είναι χαμηλότερο, ενώ η Εθνική Leasing επεκτείνει κατά τρία χρόνια τη σύμβαση της μίσθωσης, και για τα τρία αυτά επιπλέον χρόνια το μίσθωμα μειώνεται δραστικά, αλλά χωρίς τις παροχές του αρχικού πακέτου. Με την πάροδο και των τριών αυτών χρόνων, το φορτηγό περνάει στην ιδιοκτησία του πελάτη μας.

Σχετικά με τις προϋποθέσεις για να μισθώσει ένας αυτοκινητιστής ΦΔΧ φορτηγό, ο κ. Κιολεΐδης μας ενημέρωσε ότι απαιτείται μια προκαταβολή που ορίζεται στο 15% της λιανικής τιμής του φορτηγού. Για τους αυτοκινητιστές ΦΔΧ, θα πρέπει να έχουν την άδεια του επαγγέλματος, να έχουν ήδη ένα ΦΔΧ στο όνομά τους και διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία της επιχεί- ρησής τους για τα τρία τελευταία χρόνια. DAF XG και Actros F Με δύο εντελώς καινούργια αυτοκίνητα, η CANCO ενισχύει το δικό της μεταφορικό έργο. Πρόκειται για το DAF G και το Actros F, τα οποία προορίζονται για τη διεθνή μεταφορά με την έλξη επικαθήμενων. «Μεταφέρουμε συνήθως ξηρά φορτία.

Η ειδίκευσή μας είναι το γκρουπάζ και επιτυγχάνουμε διαδρομές με πλήρη φορτία, μας λέει ο κ. Κανακίδης και συμπληρώνει: «Η εξασφάλιση των φορτίων απαιτεί πλήρη γνώση της αγοράς, εμπειρία στις μεταφορές, κυρίως όμως απαιτεί την ικανοποίηση του πελάτη. Κι εμείς στην CANCO είμαστε κοντά στον πελάτη, δίπλα του μιλάμε απευθείας μαζί του και όχι μέσω internet. Γι’ αυτό μας γνωρίζουν και τους γνωρίζουμε προσωπικά». Και στη διανομή Η CANCO δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον ταχύτατα ανερχόμενο τομέα των αστικών μεταφορών/ διανομών.

Έτσι, έχει τη δική της εταιρεία courier με ένα μικρό στόλο βαν και δραστηριοποιείται στη διανομή εμπορευμάτων κυρίως στην Αττική, πραγματοποιώντας καθημερινά περί τις 250 παραδόσεις. Παράλληλα, συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες courier, ώστε να επιτυγχάνονται οι παραδόσεις στην ώρα τους. Από πλευράς υποδομών, η CANCO διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις σε χώρο 12 στρεμμάτων που σύντομα θα επεκταθούν στα 20 στρέμματα. Οι αποθηκευτικοί χώροι καταλαμβάνουν σήμερα 4.800 τ.μ., τα οποία αναμένεται να επεκταθούν στα 8.000 τ.μ. Το έργο των αποθηκεύσεων υποστηρίζεται με τον απαραίτητο εξοπλισμό σε ανυψωτικά μηχανήματα, ράμπες κ.α.

Στο ίδιο τεύχος #415

MAN E TRUCK
PreviousNext