Τροχοί & TIR

Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το Renault Express Van

Η αγορά ενός επαγγελματικού οχήματος απαιτεί σοβαρή έρευνα αγοράς από τον υποψήφιο αγοραστή, μέχρι να πάρει την τελική απόφαση. Ποιες είναι οι μεταφορικές του ανάγκες, σε ποιες περιοχές εκτελεί δρομ
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 19/02/2023 - 08:40
Κοινοποίηση στα Social Media
Από την Αθήνα στον Πλαταμώνα και εν συνεχεία στη Θεσσαλονίκη με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο η μέση κατανάλωση είναι 4.5 λίτρα/100 χλμ.
Από την Αθήνα στον Πλαταμώνα και εν συνεχεία στη Θεσσαλονίκη με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο η μέση κατανάλωση είναι 4.5 λίτρα/100 χλμ.

Η αγορά ενός επαγγελματικού οχήματος απαιτεί σοβαρή έρευνα αγοράς από τον υποψήφιο αγοραστή, μέχρι να πάρει την τελική απόφαση. Ποιες είναι οι μεταφορικές του ανάγκες, σε ποιες περιοχές εκτελεί δρομολόγια, τι απαιτήσεις έχει από τον κινητήρα, τι πρέπει να προσέξει στο χώρο οδήγησης, τι υποστήριξη θα έχει μετά την αγορά, είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα στα οποία πρέπει να έχει ολοκληρωμένες απαντήσεις για να προχωρήσει στην επιλογή. Αυτή βέβαια είναι και δική μας δουλειά και για αυτό το λόγο κάθε μήνα οδηγούμε
και δοκιμάζουμε όλα τα μοντέλα για να απαντούμε στις παραπάνω ερωτήσεις.

Σε αυτό το τεύχος έχουμε στη διάθεσή μας το Renault Express Van με το οποίο ταξιδεύουμε από την Αθήνα στο Βόλο μεταφέροντας ανταλλακτικά φορτηγών στο κατάστημα του Κώστα Μπουσιάκη. Εν συνεχεία φεύγουμε για τη Θεσσαλονίκη καταγράφοντας σημαντικά στοιχεία για το αυτοκίνητο καθώς και για την κατανάλωσή του. Πόσο μας κόστισε το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε καύσιμα;

Διανομές στην Αθήνα

Το πρώτο μέρος της οδηγικής μας επαφής με το Express Van αφορά αστικές διανομές στο κέντρο των Αθηνών. Η αφ’ υψηλού ορατότητα είναι καλή προς όλες τις πλευρές και το ελαφρύ τιμόνι διευκολύνει σημαντικά τους ελιγμούς. Η διάμετρος στροφής μεταξύ πεζοδρομίων είναι 11,1 μέτρα γεγονός που καθιστά απροβλημάτιστο το μανουβράρισμα σε αστικό περιβάλλον. Έξτρα βοήθεια στον οδηγό προσφέρει η στάνταρ οθόνη παρκαρίσματος.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext