Η επιχειρηματική μονάδα MAN Engines της MAN Truck & Bus θα εξοπλίζει από εδώ και στο εξής το μηχάνημα PistenBully 800 (φωτό) της Kässbohrer Geländefahrzeug AG με τον κινητήρα ΜΑΝ D3876.
Το συγκεκριμένο –εξακύλινδρο σε σειρά- μηχανικό σύνολο έχει εξελιχθεί και προσαρμοστεί για να λειτουργεί ιδανικά στις ακραίες συνθήκες όπου επιχειρεί ένας δυνατός χιονοστρωτήρας υψηλής απόδοσης. Ειδικότερα, μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ικανότητα ψυχρής εκκίνησης (cold-start), στη χρήση σε υψόμετρα έως 2.500 μέτρα, και την πολύ μεγάλη γωνία ανατροπής.
Ο D3876, με χωρητικότητα 15,3 λίτρων είναι ο πιο ισχυρός εξακύλινδρος που κατασκευάζει η ΜΑΝ Engines: στο
PistenBully 800 αποδίδει 2.900 Nm μέγιστη ροπή, και 612 hp. Βασικός συντελεστής για τις συγκεκριμένες επιδόσεις είναι ο υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα (VGT) μεταβλητής γεωμετρίας, με έμφαση στην άμεση απόκριση στο γκάζι και την εκτός δρόμου απόδοση.
Όλοι οι κινητήρες της συγκεκριμένης σειράς φέρουν σύστημα ψεκασμού common rail, με πίεση ψεκασμού
2.500 bar. Το κάρτερ και η αντλία λαδιού έχουν δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να υπάρχει πάντα ικανή ποσότητα λιπαντικού ακόμη και όταν το όχημα κινείται υπό γωνία 45 μοιρών.
Ο κατασκευαστής ήδη εξελίσσει για το μέλλον κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά υδρογόνο, για εκτός δρόμου εφαρμογές. Ο ΜΑΝ Η4576 βασίζεται στον D3876 με τον οποίο και έχει τις ίδιες διαστάσεις, και προορίζεται για μαζική παραγωγή.