Τροχοί & TIR

BYD ETM6 ηλεκτρικό 7,5 τόνων: Έρχεται στην Transport Show

Η εμφάνισή του εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα προσδιορίζει τη σχεδιαστική ταυτότητα των ηλεκτρικών φορτηγών μεσαίας κατηγορίας της BYD. Ο λόγος για το μοντέλο ETM6 αμιγώς ηλεκτρικό με μήκος 5.950 χιλιο
Τετάρτη 20/09/2023 - 08:15
Κοινοποίηση στα Social Media

Η εμφάνισή του εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα προσδιορίζει τη σχεδιαστική ταυτότητα των ηλεκτρικών φορτηγών μεσαίας κατηγορίας της BYD.

Ο λόγος για το μοντέλο ETM6 αμιγώς ηλεκτρικό με μήκος 5.950 χιλιοστά, πλάτος 2.095 χιλ. και ύψος 2.940 χιλ. Το μεταξόνιό του είναι στα 3.360 χιλ., ενώ υπάρχει και έκδοση στα 4.200 χιλ. Το μικτό βάρος του φορτηγού ορίζεται στα 7.450 κιλά και δίνει ωφέλιμο 3.990 κιλά, αλλά πάνω στο σασί, που σημαίνει ότι θα πρέπει να αφαιρεθεί και το βάρος της κόφας.

Το BYD φέρει μπαταρία χωρητικότητας 126 kWh που του εξασφαλίζει αυτονομία 200 χιλιομέτρων με πλήρες φορτίο. Η φόρτιση γίνεται με βύσμα μέσα σε ανοιγόμενη με πορτάκι θήκη, εύκολα προσβάσιμη. Μέσα σε μόλις μιάμιση ώρα επιτυγχάνεται η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας, η οποία δίνοντας την παραπάνω εμβέλεια των 200 χιλιομέτρων καλύπτει τα τυπικά ημερήσια δρομολόγια της πόλης.

Να σημειώσουμε, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια της κίνησης του φορτηγού επιτυγχάνεται και ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης, η οποία μετατρέπεται σε ηλεκτρική και τροφοδοτεί με ένα μικρό μέρος ενέργειας τη μπαταρία.

Η αρχιτεκτονική δομή της καμπίνας των BYD εξασφαλίζει στιβαρή στήριξη, βελτιωμένο συντελεστή αεροδυναμικής, μεγάλη φωτεινότητα στο εσωτερικό και διευρυμένη ορατότητα για τον οδηγό.

Το κάθισμα του οδηγού είναι ποιοτικό, ανατομικής σχεδίασης, τύπου bucket, αναπαυτικό και με εύκολη προσαρμογή. Δεξιά του οδηγού ακολουθούν δύο ακόμη θέσεις, η μια για τον συνοδηγό με τα ίδια χαρακτηριστικά και μια μεσαία σε περίπτωση επιβίβασης τρίτου ατόμου.

Η απλότητα που επικρατεί στο εσωτερικό της καμπίνας κάνει ευκολότερη τη δουλειά του οδηγού κοντά στο τιμόνι, δεξιά βρίσκεται ο περιστρεφόμενος διακόπτης επιλογής της μετάδοσης (κίνηση, όπισθεν, «νεκρό»). Η εκκίνηση του κινητήρα είναι με μπουτόν, ενώ και οι βασικές λειτουργίες έχουν συγκεντρωθεί σε δύο καλοσχεδιασμένα και εύχρηστα πάνελ πάνω στο τιμόνι.

PreviousNext