Οι Έλληνες έκαναν πάλι το θαύμα τους. Ένας Γερμανός ιδιοκτήτης εμπιστεύτηκε το Scania του σε Έλληνες τεχνίτες και το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ανηφορίζουμε για τη Θεσσαλονίκη, όπου θα γνωρίσουμε ένα 143 που όμοιό του δεν κυκλοφορεί στους δρόμους της Γερμανίας. Το θηρίο αποκαλύπτεται…
Η αρχή
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. H οικογένεια Ulrich ζήτησε από τον φίλο της Θοδωρή Θωμαΐδη να αναλάβει την αναπαλαίωση του 143 της. Βούτυρο στο ψωμί θα λέγαμε για τον Θοδωρή, ο οποίος ειδικεύεται στο χώρο των βελτιώσεων. Έχει το λεγόμενο know how και πλέον όλο και περισσότεροι ξένοι ιδιοκτήτες φορτηγών τον εμπιστεύονται. Αυτός κατέβασε τον τριαξονικό τράκτορα στην Ελλάδα και η συνέχεια ήταν άκρως συναρπαστική. Τότε ήρθε η σειρά του Βασίλη Αριτζόγλου να αναλάβει δράση και να κάνει τα μαγικά του.
Όλα ξηλώθηκαν
Όταν είδαμε για πρώτη φορά το 143 ξηλωμένο από σπόιλερ, πλαστικά και ταπετσαρίες σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαμε να φανταστούμε το αποτέλεσμα. Είδαμε ένα κουφάρι φορτηγού και μετά από λίγο καιρό μας ζητήθηκε να είμαστε παρόντες στα αποκαλυπτήρια του Σουηδού.
Το πριν και το μετά δεν έχουν καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους. Ξαφνικά μπροστά μας πρόβαλε ένα εργαλείο το οποίο νομίζαμε ότι μόλις έχει βγει από τη γραμμή παραγωγής. Έστω και νοερά μας γύρισε στη δεκαετία του '90, όταν τα 143 περνούσαν τις πόρτες του εργοστασίου στη Σουηδία. Μόνο που τώρα έγινε ακόμη καλύτερο. Το αποτέλεσμα δικαίωσε όλους όσοι ασχολήθηκαν μαζί του. Οι έξτρα πινελιές το μετέτρεψαν σε έργο τέχνης.
Η μαγεία του προκύπτει από τον χρωματισμό του. Το κίτρινο χρώμα συνδυάζεται άψογα με το λευκό, και η κόκκινη γραμμή τονίζει τη δυναμική του παρουσία. Επιπρόσθετα κάποιες μαύρες πινελιές, θα λέγαμε ότι βάζουν το κερασάκι στην τούρτα. Αυτό που σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα είναι οι όρθιες χρωμιωμένες εξατμίσεις, οι οποίες σε κάθε πάτημα του γκαζιού βγάζουν πολύ δυνατό θόρυβο. Μάλιστα τα ντουμάνια που βγαίνουν από αυτές, θυμίζουν σε όλους μας ότι πρόκειται για όχημα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 0!
Τα ρέστα του έχει δώσει και το εσωτερικό με τις καλοφτιαγμένες επενδύσεις του. Βγάζουμε τα παπούτσια μας στο τελευταίο σκαλοπάτι και περνάμε στη Super καμπίνα του η οποία έχει μία ιδιαιτερότητα. Το κάτω κρεβάτι έχει αντικατασταθεί από δύο δερμάτινα καθίσματα, έτσι ώστε ο Gregory Ulrich να παίρνει μαζί στις εκδρομές και τα παιδιά του.
Κάπου εδώ ήρθε η ώρα όμως να σας αποχαιρετήσουμε, καθότι ο Gregory μας ετοιμάζει μια ξεχωριστή βόλτα. Μία βόλτα στο κόσμο των Super Trucks.