Στο Αννόβερο της Γερμανίας πραγματοποίησε η Continental την παρουσίαση των νέων ελαστικών της για φορτηγά Conti Eco Gen 5, με διαφορετικά πέλματα για τον κινητήριο άξονα και το τιμόνι.
Η νέα γενιά εξασφαλίζει εξαιρετική στιβαρότητα και πρόσφυση καθώς και μέγιστη χιλιομετρική απόδοση. Είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους ιδιοκτήτες φορτηγών, τόσο για μεμονωμένους αυτοκινητιστές όσο και για μεγάλους στόλους. Επιπλέον, είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας καθώς επίσης και στο τμήμα των αναγομώσεων.
Σημαντικά πλεονεκτήματα
Ο στόχος των νέων ελαστικών Conti Eco HD 5 και Conti Eco HS 5 είναι διπλός. Αφενός να εξασφαλίζουν χαμηλή αντίσταση κύλισης και αφετέρου υψηλή χιλιομετρική απόδοση. Για να το επιτύχει αυτό η εταιρεία, το τμήμα έρευνας και εξέλιξης εργάζεται καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση. Κάνοντας αμέτρητες δοκιμές σε διαφορετικά οδοστρώματα και καιρικές συνθήκες εξέλιξε ένα από τα καλύτερα μοντέλα της. Τα νέα ελαστικά έχουν καινούργια σχεδίαση και ειδικά μείγματα καουτσούκ, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές διοξειδίου άνθρακα. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο σε περιφερειακές διαδρομές, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται το συνολικό κόστος χρήσης και αυξάνεται παράλληλα η αποδοτικότητα. Το παχύτερο πέλμα στον άξονα διεύθυνσης, μειώνει την αντίσταση κύλισης, επιτρέποντας και τη χρήση σύνθετων υλικών στοχεύοντας στην αύξηση της χιλιομετρικής απόστασης.
Τα νέα ελαστικά συμπεριφέρονται άψογα στις διαφορετικές απαιτήσεις των φορτηγών, δηλαδή συχνή επιτάχυνση, φρενάρισμα, ελιγμούς και στροφές σε διάφορες επιφάνειες δρόμου. Οι οδηγοί απολαμβάνουν επίσης ισχυρό κράτημα σε όλες τις καιρικές συνθήκες χάρη στο εξαιρετικά στιβαρό σχέδιο πέλματος. Να σημειώσουμε επίσης ότι, μειωμένος είναι και ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης που δημιουργείται από το ελαστικό, μετρημένος σε ντεσιμπέλ. Όσον αφορά τον κινητήριο άξονα, ο βελτιστοποιημένος σχεδιασμός των ώμων του πέλματος διαμορφώνει καθοριστικό ρόλο στην ομοιόμορφη φθορά του ελαστικού. Στον σκελετό του ελαστικού τα νέα υλικά καθώς και οι νέες επιλογές γεωμετρίας στις στεφάνες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση της αντίστασης κύλισης. Όλα αυτά μαζί μπορούν να συμβάλλουν σε βελτιώσεις έως και 12% στην αντίσταση κύλισης και έως και 10% στην χιλιομετρική απόδοση σε σχέση με τις προηγούμενες σειρές ελαστικών.
Διαστάσεις
Τα νέα ελαστικά Conti Hybrid είναι διαθέσιμα σε διάφορα μεγέθη, ξεκινώντας από τις ακόλουθες επιλογές: Για το HD 5 οι διαστάσεις είναι 315/70 R 22.5 και 315/80 R 22.5. Αντίστοιχα για το HS 5 είναι 315/70 R 22.5, 315/80 R 22.5, 385/55 R 22.5 και 385/65 R 22.5.
Άμεσο κέρδος
Σύμφωνα με μια μελέτη της Continental η αντικατάσταση του απερχόμενου EcoRegional HS 3+/ HD 3+ με τα νέα ελαστικά Conti Eco HS 5/ HD 5 σε ένα στόλο 100 οχημάτων, τα οποία καλύπτουν περίπου 80.000 χιλιόμετρα ετησίως σε περιφερειακή χρήση, μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 69.000 ευρώ και 120 μετρικούς τόνους CO2.
Ψηφιακές λύσεις
Όλα τα ελαστικά διατίθενται επίσης από το εργοστάσιο ως έξυπνα ελαστικά και μπορούν να συνδεθούν με ψηφιακές λύσεις, όπως το ψηφιακό σύστημα διαχείρισης ελαστικών ContiConnect με τον προεγκατεστημένο αισθητήρα ελαστικών.
Αναγόμωση
Πολύ σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι τα νέα περιβλήματα του νέου Conti Eco έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να είναι ιδανικά για αναγόμωση. Τέλος, ένα αναγομωμένο ελαστικό αποτελείται έως και 70% από υλικό από το παλιό ελαστικό και κοστίζει έως και 40% λιγότερο από ένα καινούργιο ελαστικό, ενώ προσφέρει ίση χιλιομετρική απόδοση και ασφάλεια.