Ο Μπρίνλεϊ Λούις είναι Αυστραλός και επαγγελματίας οδηγός. Οι ετήσιες απολαβές του ξεπερνούν τα 100.000 δολάρια, αλλά μετά από το δρομολόγιο που κάναμε μαζί, φαίνεται πως του αξίζει και το τελευταίο σεντ που κερδίζει.

Στην Αυστραλία, η έλλειψη οδηγών είναι στα ίδια, αν όχι χειρότερα επίπεδα με την Ευρώπη. Προτού όμως αρχίσετε να ψάχνετε αεροπορικό εισιτήριο για την Αυστραλία, καλό θα ήταν να συνεχίσετε την ανάγνωση του ρεπορτάζ. Ας έχετε λοιπόν μια πρώτη εικόνα:
Τα δρομολόγια είναι εξαντλητικά και πάντα επικίνδυνα. Ο συρμός που οδηγεί ο Μπρίνλεϊ τεράστιος, και οι ελιγμοί για να αποφύγει διάφορα γελάδια και καγκουρό, τα οποία με τάσεις καμικάζι διασχίζουν το δρόμο κάθε τρεις και λίγο, γίνονται επικίνδυνοι. Αν κάτι πάει στραβά, το φορτίο που μεταφέρει μπορεί να τον κάνει… σκόνη.
Το δρομολόγιο που επρόκειτο να ακολουθήσουμε από τη θέση του συνοδηγού είναι ακριβώς 1.200 χιλιόμετρα, και διαρκεί μία ημέρα –ναι, καλά διαβάσατε. Θα ξεκινήσουμε από το Περθ, νοτιοδυτικά της Αυστραλίας, με κατεύθυνση προς τον βορρά και προορισμό τη Νιούμαν, μία μικρή πόλη με ορυχεία, στη μέση του πουθενά. Και για να φτάσουμε εκεί, ταξιδεύουμε και εμείς στη μέση του πουθενά. Προτού ανοίξουμε την πόρτα για να καθίσουμε στη θέση μας, ένα στέλεχος της Volvo Trucks μας προειδοποιεί με ένα κάπως δυσοίωνο τρόπο για το φορτίο: Μεταφέρουμε κάτι παραπάνω από 100 τόνους νιτρικής αμμωνίας σε ορυχεία σιδηρομεταλλεύματος στον τελικό προορισμό μας. Όταν η νιτρική αμμωνία αναμιχθεί με ντίζελ, προκαλείται τρομακτική έκρηξη.