Τροχοί & TIR

Καραμανλής και Κεφαλογιάννης στο υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Οι προτεραιότητες στις Επιβατικές και Εμπορευματικές μεταφορές Ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα ανέλαβε το υπ. Υποδομών και Μεταφορών με υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Μεταφορών, τον Γιάννη Κεφαλογιάνν
Τρίτη 09/07/2019 - 15:00
Κοινοποίηση στα Social Media
«Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και όχι στα υπουργεία», δήλωσε ο απερχόμενος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Σπίρτζης, κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής. Από αριστερά οι κ.κ. Χρίστος Σπίρτζης, Κώστας Καραμανλής και Γιάννης Κεφαλογιάννης. Ο τελευταίος, αναλαμβάνει τα θέματα Μεταφορών.
«Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και όχι στα υπουργεία», δήλωσε ο απερχόμενος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Σπίρτζης, κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής. Από αριστερά οι κ.κ. Χρίστος Σπίρτζης, Κώστας Καραμανλής και Γιάννης Κεφαλογιάννης. Ο τελευταίος, αναλαμβάνει τα θέματα Μεταφορών.

Οι προτεραιότητες στις Επιβατικές και Εμπορευματικές μεταφορές

Ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα ανέλαβε το υπ. Υποδομών και Μεταφορών με υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Μεταφορών, τον Γιάννη Κεφαλογιάννη.

«Παρακολουθώ χρόνια το υπ. Υποδομών και Μεταφορών και παρά τις αντιπαραθέσεις που είχαμε σχεδόν σε όλα τα θέματα, ποτέ δεν υπήρξε αντιπαράθεση σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που οφείλεται στη σχολή πολιτικής σκέψης που ενστερνίζομαι», δήλωσε κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής, ο νέος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα πρέπει να έχουν βάθος 5ετίας – 10ετίας». Απαντώντας, ο απερχόμενος Υπουργός Χρίστος Σπίρτζης, τόνισε το εξής: «Μακάρι τα μεγάλα έργα να συνεχιστούν και από τους επόμενους».

Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης (επίσης του Αχιλλέα) αναλαμβάνοντας τον τομέα των Μεταφορών θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας. Η εξυγίανση των οικονομικών των δημόσιων Οργανισμών, η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών με την υλοποίηση του διαγωνισμού για την προμήθεια των αστικών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για τις Υπεραστικές Μεταφορές αποτελούν τις προτεραιότητες στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.

Στις εμπορευματικές μεταφορές, η δημιουργία ενός σύγχρονου μοντέλου για την ανάπτυξη των αστικών μεταφορών με σεβασμό προς το περιβάλλον και τη βέλτιστη απόδοση των οχημάτων μεταφορών – διανομών θα πρέπει να υλοποιηθεί στη βάση των μελετών που ήδη υπάρχουν στο συρτάρι του υφυπουργού ή με τυχόν τροποποιήσεις. Κρίσιμο θέμα παραμένει η ανανέωση του γηρασμένου στόλου των ελληνικών φορτηγών και ιδιαίτερα των ΦΔΧ. Η εξεύρεση εργαλείων χρηματοδότησης για την αντικατάστασή τους σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών, θα πρέπει κατά προτεραιότητα να απασχολήσει τη νέα πολιτική ηγεσία.

PreviousNext