Τροχοί & TIR

Κεφαλογιάννης: «Ναι» στην υδρογονοκίνηση

«Στις νέες καθαρές τεχνολογίες περιλαμβάνεται και το υδρογόνο. Αναμένοντας τον χαρακτηρισμό του υδρογόνου ως καύσιμο μεταφορών στη χώρα μας, που αποτελεί το πρώτο βήμα, το Υπουργείο Υποδομών και Μετ
Παρασκευή 09/07/2021 - 13:52
Κοινοποίηση στα Social Media

«Στις νέες καθαρές τεχνολογίες περιλαμβάνεται και το υδρογόνο. Αναμένοντας τον χαρακτηρισμό του υδρογόνου ως καύσιμο μεταφορών στη χώρα μας, που αποτελεί το πρώτο βήμα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα κληθεί να διαμορφώσει το θεσμικό πλαίσιο για να αντιμετωπίσει όλα τα ζητήματα που άπτονται της χρήσης του νέου καυσίμου».

Αυτό μεταξύ άλλων ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, στο Συνέδριο «International Energy Exhibition of Greece» που διεξήχθη στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.

Περιέγραψε, κατόπιν, τις απαιτήσεις για την ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης που είναι οι σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων, δηλαδή πρατήρια υδρογόνου, οι προδιαγραφές των εγκαταστάσεων, οι προδιαγραφές ασφαλείας, η ταξινόμηση και ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων υδρογόνου και, φυσικά, η τεχνική υποστήριξη σε εξειδικευμένα συνεργεία και τεχνίτες που να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να ελέγχουν και να επισκευάζουν αυτά τα οχήματα, προκειμένου να εξασφαλίζεται και η υποστήριξη του οχήματος σε όλο τον κύκλο ζωής του.

Αυξάνουν τα ηλεκτροκίνητα και τα υβριδικά οχήματα

Μιλώντας για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και το κυβερνητικό σχέδιο για την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων, τόνισε ότι αυτό αποδίδει χάρη στα κίνητρα για την αγορά τους.

«Το μητρώο μας περιλαμβάνει σήμερα 3.799 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Και είναι εντυπωσιακό ότι περισσότερα από τα μισά, και συγκεκριμένα τα 2.148, έχουν ταξινομηθεί από τον Σεπτέμβριο του 2020, δηλαδή τους τελευταίους 10 μήνες, ποσοστό 56%! Επίσης, συνυπολογίζοντας και τα υβριδικά, μόνο το 2020 και τους πρώτους έξι μήνες του 2021, έχουμε 6.592 ταξινομήσεις οχημάτων, φιλικών προς το περιβάλλον», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης και συμπλήρωσε:

«Μπορεί ο συνολικός αριθμός να φαίνεται μικρός, αλλά καταγράφεται μια ισχυρή δυναμική υπέρ της ηλεκτροκίνησης. Το πρόγραμμα αρχίζει να αποδίδει κι αναμένεται να γίνει ακόμη πιο ελκυστικό.

Παράλληλα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε τις συνθήκες στο σκέλος της υποστήριξης της χρήσης του οχήματος, σε όλο τον κύκλο ζωής του. Συντήρηση, τεχνίτες, φορτιστές».

PreviousNext