Μετά από 45 ημέρες, δρομολόγια σε 22 χώρες, κι έχοντας καλύψει πάνω από 15.000 χιλιόμετρα, δύο αμιγώς ηλεκτρικά Mercedes επέστρεψαν στο εργοστάσιο του κατασκευαστή στο Wörth am Rhein, απ΄ όπου είχαν ξεκινήσει.
Τα δύο ηλεκτρικά φορτηγά Mercedes-Benz eActros 600 κάλυψαν ακριβώς 15.269 και 15.939 χιλιόμετρα αντίστοιχα σε αυτό το διάστημα και ολοκλήρωσαν το ταξίδι με το μικτό να είναι στους 40 τόνους. Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής, τα eActros 600 φόρτισαν αποκλειστικά σε δημόσια σημεία φόρτισης, καθώς σκοπός ήταν να εξεταστεί κατά πόσο είναι ρεαλιστική αυτή τη στιγμή η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.
Περίπου το 60% των δρομολογίων των πελατών της Mercedes-Benz Trucks στην Ευρώπη είναι μικρότερα από 500 χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει υποδομές φόρτισης στην έδρα της εταιρείας και στις θέσεις φόρτωσης και εκφόρτωσης είναι επαρκείς σε αυτές τις περιπτώσεις. Για όλες τις υπόλοιπες χρήσεις, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η συνεχής επέκταση των δημόσιων υποδομών φόρτισης είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου να καταστεί το ηλεκτρικό φορτηγό βιώσιμο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων σε όλη την Ευρώπη.
Εκτός από τη φόρτιση CCS με έως και 400 kW, το eActros 600 θα είναι συμβατό αργότερα και με φόρτιση μεγαβάτ (MCS). Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz Trucks φόρτισαν για πρώτη φορά με επιτυχία, ένα πρωτότυπο του eActros 600 σε σταθμό φόρτισης με ισχύ ενός μεγαβάτ στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών στο Wörth am Rhein.
Ένας από τους δημοσιογράφους που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο εγχείρημα είναι και ο συντάκτης του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, Βασίλης Δαραμούσκας, ο οποίος οδήγησε το eActros 600 εξασφαλίζοντας παράλληλα ένα πλήρες φωτορεπορτάζ για το ΤΡΟΧΟΙ & TIR.