Αθόρυβα και δίχως να εκπέμπει ρύπους, το πλήρως ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros σε μορφή προπαραγωγής, συνεχίζει να δοκιμάζεται στην πράξη από 20 επιλεγμένους πελάτες της μάρκας. Αυτή τη φορά σειρά είχε να παραλάβει το τριαξονικό φορτηγό των 25 τόνων, η εταιρεία logistics «Logistik Schmitt», η οποία εδρεύει στην κοιλάδα Murg της Ν. Γερμανίας.

Η εν λόγω εταιρεία σχεδιάζει να διανύει καθημερινά με το eActros περίπου 168 χλμ., μεταφέροντας μέρη κιβωτίων ταχυτήτων, από την αποθήκη της στο Ötigheim μέχρι το εργοστάσιο Gaggenau της Mercedes-Benz που βρίσκεται στο Rastatt. «Το eActros δοκιμάζεται στο δρόμο από τον Ιούνιο του 2018 και έχει διανύσει έως τώρα πάνω από 30.000 χλμ., αποδεικνύοντας στην πράξη πως η αυτονομία των 200 χλμ. είναι απολύτως ρεαλιστική», δήλωσε σχετικά ο Stefan Buchner, επικεφαλής της Mercedes-Benz Trucks.

Στην πρώτη φάση των δοκιμών της Logistik Schmitt, το eActros θα μεταφέρει μέχρι και 12 τόνους και θα βρίσκεται στο δρόμο για 12 ώρες κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια της φορτοεκφόρτωσης, οι μπαταρίες του ηλεκτρικού φορτηγού θα φορτίζονται, όπως και πριν αρχίσει το καθημερινό του δρομολόγιο. Στη δεύτερη φάση, το όχημα θα αντικατασταθεί από έναν αντίστοιχο ηλεκτρικό τράκτορα, με τον οποίο η εταιρεία logistics θα μεταφέρει μέρη αξόνων σε μία διαδρομή 14 χλμ. μέσω κυρίως του αυτοκινητόδρομου Β462, στον οποίο βάσει του προγράμματος «eWayBW», από το 2020 και μετά, όλες οι εμπορευματικές μεταφορές θα πραγματοποιούνται από ηλεκτρικά φορτηγά. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης, θα πραγματοποιηθεί και η τρίτη φάση των δοκιμών, στο πλαίσιο της οποίας θα γίνουν και οι συγκρίσεις με το αντίστοιχο Actros πετρελαίου, σε μία διαδρομή μήκους 18 χλμ.

Υπενθυμίζεται πως το eActros εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι βρίσκονται κοντά στις πλήμνες των πίσω τροχών και αποδίδουν έκαστος ισχύ 169 ίππων (126 kW) και 485 Nm ροπής, την οποία οι σχέσεις μετάδοσης μετατρέπουν σε 11.000 Nm. Ενέργεια δίνουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 240 kWh, οι οποίες ανάλογα με το σύστημα φόρτισης, γεμίζουν σε δύο έως και έντεκα ώρες, προσδίδοντας στο φορτηγό αυτονομία μέχρι και 200 χλμ. Το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο αξόνων παραμένει κανονικά στους 11,5 τόνους.