Τροχοί & TIR

Οι Κινέζοι στο Μετοχικό Κεφάλαιο της Viseon

Η πρώτη σινογερμανική συνεργασία στον χώρο του λεωφορείου επί ευρωπαϊκού εδάφους είναι γεγονός. Η γνωστή κινεζική Youngman (China Youngman Automobile Group Co., Ltd.) και η Viseon ανακοίνωσαν πως, έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων, υπέγραψαν τον περασμένο Μάιο προσύμφωνο συνεργασίας. Η είδηση προξένησε μεγάλη εντύπωση και συζητήσεις στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία καθώς, συνοδεύτηκε από την ανακοίνωση ότι, η Youngman θα αποκτήσει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου της Viseon.
Πέμπτη 07/06/2012 - 15:01
Κοινοποίηση στα Social Media

Η πρώτη σινογερμανική συνεργασία στον χώρο του λεωφορείου επί ευρωπαϊκού εδάφους είναι γεγονός. Η γνωστή κινεζική Youngman (China Youngman Automobile Group Co., Ltd.) και η Viseon ανακοίνωσαν πως, έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων, υπέγραψαν τον περασμένο Μάιο προσύμφωνο συνεργασίας. Η είδηση προξένησε μεγάλη εντύπωση και συζητήσεις στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία καθώς, συνοδεύτηκε από την ανακοίνωση ότι, η Youngman θα αποκτήσει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου της Viseon.
Η Youngman είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λεωφορείων της Κίνας –μόνο πέρυσι κατασκεύασε 4.800 οχήματα ενώ, δραστηριοποιείται και στην κατασκευή φορτηγών για κάθε είδους μεταφορική εφαρμογή καθώς και επιβατικών μέσα από ένα πλέγμα joint ventures. Ήδη από το 1994 –οπότε και η επωνυμία της εταιρείας ήταν Jinhua Neoplan- συνεργάζεται με Neoplan και ΜΑΝ μέσω συμφωνιών (license agreement) για την κατασκευή και τη διάθεση στην Ασία λεωφορείων της Neoplan. Παρόμοιες συμφωνίες έχει συνάψει εδώ και χρόνια και για την παραγωγή φορτηγών και επιβατικών αυτοκινήτων.
Η Viseon, γνωστή στους αναγνώστες μας, αν και ιδρύθηκε μόλις το 2008, πρόλαβε στο μεσοδιάστημα να αναπτύξει μία πλήρη γκάμα (αποκλειστικά και μόνο) πολυτελών τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων. Η παραγωγή ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2009 στο εργοστάσιο του Πίλστινγκ στη Βαυαρία που αποκτήθηκε από τη Neoplan, με 200 εργαζόμενους και έκτοτε η ετήσια επίδοση στις ταξινομήσεις είναι εντυπωσιακά ανοδική, της τάξης του συν 50% ανά έτος.
Υπενθυμίζουμε ότι, στο ιδιαίτερα μικρό αυτό χρονικό διάστημα, οι Γερμανοί πρόλαβαν όχι μόνο να χτίσουν ένα αρκετά εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων και επισκευαστών στις κυριότερες αγορές της Ευρώπης αλλά, και να εξελίξουν 7 μοντέλα λεωφορείων και τρόλεϊ. Δεν δίστασαν να δοκιμάσουν μάλιστα και σε άλλες «ιδιαίτερες» κατηγορίες όπως αυτή των ημι-αστικών χαμηλοδάπεδων διώροφων. Επίσης, έχουν αναλάβει την εξέλιξη και παραγωγή των γνωστών λεωφορείων αεροδρομίου της Neoplan.

PreviousNext