Στο τεύχος Οκτωβρίου που κυκλοφορεί, το «αφεντικό» της Mercedes-Benz Trucks Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής, Hubertus Troska, σε μία συζήτηση με τον απεσταλμένο του Τ&Τ στην Έκθεση ΙΑΑ 2012, εξηγεί τα προβλήματα που δημιουργεί στους κατασκευαστές η έλλειψη κινήτρων για το Euro 6, τη σημασία του νέου Antos για την εταιρεία, και τους λόγους που επενδύθηκαν τεράστια ποσά στην εξέλιξη κινητήρων χωρητικότητας 7,7 και 10,7 λίτρων.
Συνέντευξη του επικεφαλής της Mercedes Benz Ευρώπης, Hubertus Troska, στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR
Το «αφεντικό» της Mercedes-Benz Trucks σε μία συζήτηση με τον απεσταλμένο του Τ&Τ στην Έκθεση ΙΑΑ 2012 εξηγεί τα προβλήματα που δημιουργεί στους κατασκευαστές η έλλειψη κινήτρων για το Euro 6, τη σημασία του νέου Antos για την εταιρεία, και τους λόγους που επενδύθηκαν τεράστια ποσά στην εξέλιξη κινητήρων χωρητικότητας 7,7 και 10,7 λίτρων.