Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το νέο χωματουργικό Mercedes-Benz Arocs

Δοκιμάζουμε σε ορυχείο στο Βούπερταλ της Γερμανίας το νέο χωματουργικό Mercedes-Benz Arocs. Καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου Mercedes, ως 8x4, 6x6, 6x4, 8x8 και αρκετές ακόμη διατάξεις αξόνων και μετάδοσης της κίνησης, το «πρόγραμμα A-offroad» του Powreshift, το νέο σύστημα διεύθυνσης Servotwin και τα υπόλοιπα τμήματα της γραμμής μετάδοσης κίνησης.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 01/05/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δοκιμάζουμε σε ορυχείο στο Βούπερταλ της Γερμανίας το νέο χωματουργικό Mercedes-Benz Arocs. Καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου Mercedes, ως 8x4, 6x6, 6x4, 8x8 και αρκετές ακόμη διατάξεις αξόνων και μετάδοσης της κίνησης, το «πρόγραμμα A-offroad» του Powreshift, το νέο συστημα διεύθυνσης Servotwin και τα υπόλοιπα τμήματα της γραμμής μετάδοσης κίνησης.

Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο PowerShift 3 αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού του Arocs. Το νέο Arocs θα διατίθεται από τα μέσα του 2013 ως Euro 6 σε 61 «βασικές» διαμορφώσεις (τράκτορες και διάφορα μονά) φορτηγά)και 16 εκδόσεις ισχύος από 238 έως 625 hp στα 7,7, 10,7, 12,8 και 15,6 λίτρα χωρητικότητας, με τους κινητήρες ΟΜ 936, ΟΜ 470 και ΟΜ 473. Σύντομα θα ακολουθήσουν και τα οχήματα για ειδικές μεταφορές σειράς SLT. Αναλυτικό ρεπορτάζ από την οδηγική παρουσίαση και λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη του νέου χωματουργικού στο τεύχος Μαΐου #301 του Τροχοί & TIR. 

Στο ίδιο τεύχος #301

PreviousNext