Τροχοί & TIR

Οδηγούμε τα Νέα Renault Σειράς Τ και Αξιολογούμε τις καμπίνες

Η Renault Trucks προχώρησε στην παρουσίαση μίας ολοκαίνουριας γκάμας φορτηγών διανομών, χωματουργικών και τρακτόρων μεγάλων αποστάσεων για την εξέλιξη των οποίων δαπανήθηκαν δύο δις ευρώ. Το Τ&Τ βρέθηκε στη Νορμανδία για την πανευρωπαϊκή οδηγική πρεμιέρα της σειράς Τ, τρακτόρων δηλαδή, μεγάλων αποστάσεων (Transport). Η συγκεκριμένη σειρά, αποτελεί και το μεγάλο «στοίχημα» της εταιρείας καθώς αντικαθιστά τόσο το Premium αλλά, κυρίως, το Magnum που δε συνεχίζουν ως εμπορικά σήματα. Από τα δύο αυτά οχήματα έχουν απομείνει ουσιαστικά ίδια, μόνο τα κιβώτια ταχυτήτων και το λογότυπο καθώς πρόκειται για πλήρη ανανέωση της σειράς. Ενδιαφέρον έχει ο modular («αρθρωτός») σχεδιασμός που εφαρμόζει πλέον ο κατασκευαστής: ουσιαστικά, η καμπίνα ως κατασκευή είναι μία και ανάλογα με τη μεταφορική εφαρμογή πάνω στον ίδιο «σκελετό» παράγονται τέσσερις εκδοχές. Στη Γαλλία είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε τα στοιχεία εκμετάλλευσης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων φορτηγών. Αναλυτική παρουσίαση της δοκιμής και αξιολόγησής μας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 01/12/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Renault Trucks προχώρησε στην παρουσίαση μίας ολοκαίνουριας γκάμας φορτηγών διανομών, χωματουργικών και τρακτόρων μεγάλων αποστάσεων για την εξέλιξη των οποίων δαπανήθηκαν δύο δις ευρώ. Το Τ&Τ βρέθηκε στη Νορμανδία για την πανευρωπαϊκή οδηγική πρεμιέρα της σειράς Τ, τρακτόρων δηλαδή, μεγάλων αποστάσεων (Transport). Η συγκεκριμένη σειρά, αποτελεί και το μεγάλο «στοίχημα» της εταιρείας καθώς αντικαθιστά τόσο το Premium αλλά, κυρίως, το Magnum που δε συνεχίζουν ως εμπορικά σήματα. Από τα δύο αυτά οχήματα έχουν απομείνει ουσιαστικά ίδια, μόνο τα κιβώτια ταχυτήτων και το λογότυπο καθώς πρόκειται για πλήρη ανανέωση της σειράς. Ενδιαφέρον έχει ο modular («αρθρωτός») σχεδιασμός που εφαρμόζει πλέον ο κατασκευαστής: ουσιαστικά, η καμπίνα ως κατασκευή είναι μία και ανάλογα με τη μεταφορική εφαρμογή πάνω στον ίδιο «σκελετό» παράγονται τέσσερις εκδοχές. Στη Γαλλία είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε τα στοιχεία εκμετάλλευσης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων φορτηγών.
Αναλυτική παρουσίαση της δοκιμής και αξιολόγησής μας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext