Τροχοί & TIR

Νέο Mercedes-Benz Atego

Το νέο Atego Euro 6 αποτελεί το βασικό μοντέλο στην ελαφριά και μεσαία κατηγορία φορτηγών διανομών της Mercedes-Benz με πολλές εκδόσεις μονών φορτηγών, ανατροπών, σασί ακόμη και τράκτορα, μικτού βάρους από 6,5 έως 16 τόνους. Η καμπίνα του Atego βασίζεται δομικά πάνω στην αντίστοιχη του μοντέλου Euro 5 καθώς κρίθηκε πως, αυτή παραμένει ιδιαίτερα σύγχρονη και ανταγωνιστική, έχει δεχθεί όμως σειρά αισθητικών, αλλά και ουσιαστικών βελτιώσεων. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το 80% των εξαρτημάτων και των μηχανικών μερών του οχήματος είναι καινούριο -υπάρχουν συνολικά 55 νέες επεμβάσεις και αλλαγές στο σασί, τη γραμμή μετάδοσης κίνησης και το εσωτερικό. Το νέο Atego εφοδιάζεται με τους νέους, Euro 6 κινητήρες ΟΜ 934 και ΟΜ 936. Ο τετρακύλινδρος ΟΜ 934 είναι χωρητικότητας 5,1 λίτρων και ο εξακύλινδρος 7,7 λίτρων. Διατίθενται σε επτά συνολικά εκδόσεις ισχύος από 156 έως 299 hp και εξελίχθηκαν ήδη από το στάδιο του αρχικού σχεδιασμού έχοντας κατά νου χαρακτηριστικά απόδοσης που ταιρίαζουν στις διανομές. Αρχίζοντας από τη γερμανική αγορά σε πρώτο στάδιο, όλα τα Atego «φοράνε» στάνταρ το αυτοματοποιημένο κιβώτιο PowerShift 3 (G140, με 8 σχέσεις). Διαβάστε στο τεύχος που κυκλοφορεί τις αναλυτικές εντυπώσεις μας από το νέο Atego, και πλήρη καταγραφή των νέων στοιχείων της κατασκευής.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 01/04/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τέλη Μαρτίου βρεθήκαμε στη Φρανκφούρτη για την πρώτη οδηγική παρουσίαση του νέου Atego Euro 6.

Το νέο Atego αποτελεί το βασικό μοντέλο στην ελαφριά και μεσαία κατηγορία φορτηγών διανομών της Mercedes-Benz με πολλές εκδόσεις μονών φορτηγών, ανατροπών, σασί ακόμη και τράκτορα, μικτού βάρους από 6,5 έως 16 τόνους. Η καμπίνα του Atego βασίζεται δομικά πάνω στην αντίστοιχη του μοντέλου Euro 5 καθώς κρίθηκε πως, αυτή παραμένει ιδιαίτερα σύγχρονη και ανταγωνιστική, έχει δεχθεί όμως σειρά αισθητικών, αλλά και ουσιαστικών βελτιώσεων.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το 80% των εξαρτημάτων και των μηχανικών μερών του οχήματος είναι καινούριο -υπάρχουν συνολικά 55 νέες επεμβάσεις και αλλαγές στο σασί, τη γραμμή μετάδοσης κίνησης και το εσωτερικό. Το νέο Atego εφοδιάζεται με τους νέους, Euro 6 κινητήρες ΟΜ 934 και ΟΜ 936. Ο τετρακύλινδρος ΟΜ 934 είναι χωρητικότητας 5,1 λίτρων και ο εξακύλινδρος 7,7 λίτρων.

Διατίθενται σε επτά συνολικά εκδόσεις ισχύος από 156 έως 299 hp και εξελίχθηκαν ήδη από το στάδιο του αρχικού σχεδιασμού έχοντας κατά νου χαρακτηριστικά απόδοσης που ταιρίαζουν στις διανομές. Αρχίζοντας από τη γερμανική αγορά σε πρώτο στάδιο, όλα τα Atego «φοράνε» στάνταρ το αυτοματοποιημένο κιβώτιο PowerShift 3 (G140, με 8 σχέσεις).

Διαβάστε στο τεύχος που κυκλοφορεί τις αναλυτικές εντυπώσεις μας από το νέο Atego, και πλήρη καταγραφή των νέων στοιχείων της κατασκευής.

PreviousNext