Τροχοί & TIR

Πέντε Υπερσύγχρονα MAN Lion's Coach

Οι κ.κ. Βαγγέλης Φραράκης, Χρήστος Λαμπρόπουλος, Οδυσσέας Μαντάς, Γιώργος Παντελόπουλος (μαζί με τον πατέρα του Παναγιώτη) και Ανδρέας Μανωλόπουλος είχαν την ευκαιρία, χάρη στην καθόλα εξαίρετη πρωτ
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τετάρτη 01/07/2015 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Οι κ.κ. Βαγγέλης Φραράκης, Χρήστος Λαμπρόπουλος, Οδυσσέας Μαντάς, Γιώργος Παντελόπουλος (μαζί με τον πατέρα του Παναγιώτη) και Ανδρέας Μανωλόπουλος είχαν την ευκαιρία, χάρη στην καθόλα εξαίρετη πρωτοβουλία της εταιρείας Αφοί Παπαδάκη και τη MAN Ελλάς, να μεταβούν στην τουρκική πρωτεύουσα και να επισκεφθούν το εργοστάσιο παραγωγής λεωφορείων της MAN, ένα από τα μεγαλύτερα σε Ευρώπη και Ασία, όπου κατασκευάζονται τα πλέον σύγχρονα λεωφορεία MAΝ και NEOPLAN κάθε τύπου.

Παράλληλα, η ομάδα των Πατρινών λεωφορειούχων είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί επιτόπου και από τους ειδικούς του εργοστασίου για τον πλούσιο εξοπλισμό των λεωφορείων ειδικά στα συστήματα ασφάλειας όπως το «αποστασιόμετρο» για την αποφυγή πρόσκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, το σύστημα προειδοποίησης για έξοδο από τη λωρίδα, τον τρόπο λειτουργίας του Cruise Control, καθώς και θέματα οικονομικής οδήγησης. Τούρκοι τεχνικοί ήταν συνέχεια κοντά στην ομάδα δίνοντας απαντήσεις και επεξηγήσεις σε κάθε ερώτηση των πελατών τους τόσο κατά την ξενάγηση μέσα στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου, όσο και στα ίδια τα προς παραλαβή οχήματα. Έτσι, η επίσκεψη των Ελλήνων αυτοκινητιστών δεν είχε μόνο εθιμοτυπικό χαρακτήρα, αλλά ανέδειξε και τη χρήσιμη πλευρά της με παροχή χρηστικών πληροφοριών και σωστής, από πρώτο χέρι ενημέρωσης.

Όσο για τη φιλοξενία που έτυχαν οι Έλληνες αυτοκινητιστές κατά τη διήμερη παραμονή τους στην Άγκυρα, μπορούμε να πούμε ότι ήταν κάτι παραπάνω από εξαιρετική, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκάλεσε η συνεχής παρουσία των Τούρκων καθώς και του ίδιου του γενικού διευθυντή του εργοστασίου, ο οποίος παρακάθησε σε γεύμα με τους Έλληνες πελάτες και αντάλλαξε μαζί τους απόψεις σχετικές με τα λεωφορεία.

«Τολμούμε και αισιοδοξούμε»

«Αν και το ΚΤΕΛ Αχαΐας διαθέτει ήδη ένα σύγχρονο στόλο λεωφορείων και παρά την κατάσταση που διέρχεται η χώρα μας, εμείς τολμούμε και αισιοδοξούμε. Θέλουμε να συνεχίσουμε την αντικατάσταση των λεωφορείων μας με νεότερα οχήματα και ταυτόχρονα να στείλουμε στους συναδέλφους αυτοκινητιστές μήνυμα ελπίδας και ενθάρρυνσης, να δείξουμε ότι έχουμε το κουράγιο και τη δύναμη να συνεχίσουμε».

Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Αχαΐας και πρόεδρο της Γενικής Συνομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Ελλάδας Ανδρέα Μανωλόπουλο ο οποίος, μέσω του περιοδικού μας, κάλεσε τους συναδέλφους να συνεχίσουν την προσπάθεια και με τη σειρά τους να κάνουν το δικό τους βήμα.

«Τους παροτρύνω γιατί ο εκσυγχρονισμός του στόλου είναι απαραίτητος στο πλαίσιο του κοινωνικού έργου που παρέχουν τα ΚΤΕΛ προκειμένου να αναβαθμίσουν το επίπεδο των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, να προσφέρουν στους πολίτες άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις», ανέφερε ο κ. Μανωλόπουλος και πρόσθεσε:

«Άλλωστε αυτό έκαναν και οι προηγούμενες γενιές των αυτοκινητιστών. Σε επίσης δύσκολες καταστάσεις όπως πόλεμοι, φτώχεια κ.λπ. προχωρούσαν στη βελτίωση των συγκοινωνιών και συνένωναν την Ελλάδα φέρνοντας κοντά τους πολίτες της πόλης και του χωριού. Ποτέ δε σταμάτησαν να επενδύουν σε νέα αυτοκίνητα προς όφελος των επιβατών. Αυτό επιχειρούμε και τώρα. Τηρούμε την παρακαταθήκη που μας άφησαν οι προηγούμενοι. Θέλουμε στις πόλεις και στα χωριά να φτάνουν τα λεωφορεία μας, να εξυπηρετούμε το κοινό και να το μεταφέρουμε με άνεση και ασφάλεια. Αυτή είναι η αποστολή των ΚΤΕΛ, αυτό είναι το κοινωνικό τους έργο». Στην ερώτησή μας, αν το ΚΤΕΛ Αχαΐας αντιμετωπίζει προβλήματα στην προσπάθειά τους αυτή, ο κ. Μανωλόπουλος ήταν σαφής:

«Προσπαθούμε και θέλουμε όλοι να φτιάξουμε ένα σύγχρονο και λειτουργικό σταθμό στην Πάτρα. Έχουμε ξεκινήσει ενέργειες από το 2004 και συνεχίζουμε, αλλά τα προβλήματα δεν τελειώνουν» και εξήγησε:

«Το κυριότερο πρόβλημα είναι οι κρατικές υπηρεσίες, η Περιφέρεια και ο Δήμος. Άλλοτε πέφτουμε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και άλλοτε βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την αδιαφορία των κρατικών λειτουργών. Εμείς σαν ΚΤΕΛ έχουμε δαπανήσει χρήματα σε μελέτες, σε σχέδια και σε αναλύσεις που μας ζήτησαν, έχουμε προτείνει τη δημιουργία του Σταθμού σε ιδιόκτητο χώρο του ΚΤΕΛ, δηλώνουμε ότι έχουμε την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσουμε το έργο, χωρίς κρατική επιβάρυνση, αλλά παρόλα αυτά ακόμη δεν έχουμε πάρει το πράσινο φως. Και με την ευκαιρία αυτή, θα θέλαμε τόσο ο Δήμος Πατρών όσο και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας να σταθούν δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια, που είναι προς όφελος της πόλης και του επιβατικού κοινού και να δώσουν ένα τέλος στις γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να προχωρήσει επιτέλους η κατασκευή του Σταθμού».

Στη συνέχεια ο κ. Μανωλόπουλος, μιλώντας με την ιδιότητα του προέδρου της Γενικής Συνομοσπονδίας των Αυτοκινητιστών, ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των Ομοσπονδιών που με την ψήφο τους τον τίμησαν και τον ανέδειξαν πρόεδρο του Δ.Σ. και επεσήμανε:

«Όπως έχω δηλώσει, οι Κλάδοι αποφασίζουν και ενεργούν για το καλό των μελών τους και χειρίζονται επίσης τα προβλήματά τους ο κάθε κλάδος ξεχωριστά. Αν και εφόσον ζητήσουν τη συ-μπαράσταση της Συνομοσπονδίας εμείς ανταποκρινόμαστε με μεγάλο ενδιαφέρον και αίσθημα ευθύνης, όπως άλλωστε είναι και η καταστατική μας υποχρέωση».

Τέλος, ο κ. Μανωλόπουλος ευχαρίστησε όλους τους αυτοκινητιστές που στηρίζουν την προσπάθειά του, καθώς και το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR για την εγκυρότητα της ενημέρωσης που παρέχει στον Κλάδο. 

Στο ίδιο τεύχος #327

PreviousNext