Τροχοί & TIR

KENWORTH W9: Παρακαλώ, υποκλιθείτε…

Το αμερικάνικο όνειρο ούτε άπιαστο είναι, ούτε και μακριά είναι. Βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, στο ντεπό του γνωστού αυτοκινητιστή Μιχάλη Παπά, ιδιοκτήτη της APM Transport μιας από τις μεγαλύτερες μετα
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 01/10/2016 - 17:37
Κοινοποίηση στα Social Media

Το αμερικάνικο όνειρο ούτε άπιαστο είναι, ούτε και μακριά είναι. Βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, στο ντεπό του γνωστού αυτοκινητιστή Μιχάλη Παπά, ιδιοκτήτη της APM Transport μιας από τις μεγαλύτερες μεταφορικές στη χώρα μας. Προσωπικό στοίχημα για τον ίδιο – συμβαίνει να είναι και μηχανικός – η αναβάθμιση του συγκεκριμένου μοντέλου και η ανάδειξή του σε ένα από τα καλύτερα φορτηγά του Τέξας, γιατί – φυσικά – σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με τα φτιαγμένα αμερικάνικα των fans των νοτίων πολιτειών των Η.Π.Α.

Δουλειά δύο χρόνων, ταξίδια στην άλλη άκρη του Ατλαντικού για την εξεύρεση «μαμίσιων» ανταλλακτικών και αξεσουάρ και πολλή προσωπική δουλειά από τον ίδιο τον Μιχάλη που πέρασε αρκετά μερόνυχτα πάνω του μέχρι να φτάσει στο απόλυτο αποτέλεσμα, χωρίς κανένα συμβιβασμό. Το KENWORTH W9 είναι μοντέλο του 1994 και υπήρξε η ναυαρχίδα της μάρκας και για πολλούς παραμένει, αφού τα νεότερα μοντέλα αν και εξοπλίστηκαν με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων δεν μπόρεσαν μέχρι και τώρα να φτάσουν την αίγλη και το πρεστίζ του συγκεκριμένου μοντέλου.

Το άγγιξε ο Άγγελος

Κάτω από το τεράστιο καπό του, βρυχάται ένας Caterpillar που τον άγγιξε το χέρι του Άγγελου Παπανικολάου (Planet Diesel). Η μαμά Caterpillar, ή απλά Cat, όπως την λένε οι Αμερικάνοι, προίκισε το 6κύλινδρο δημιούργημά της με 560 HP, αλλά αυτή η ισχύς δεν εκτιμήθηκε ως αντάξια ενός τόσο μεγάλου και επιβλητικού τράκτορα.

Το θηρίο, πρέπει να έχει και δυνατή καρδιά, ήταν η σκέψη του Μιχάλη Παπά που έκανε το W9 να μετακινηθεί μερικά μόνο χιλιόμετρα από τον Ασπρόπυργο στην Ελευσίνα, στο γνωστό συνεργείο Planet Diesel. Ο Άγγελος το εξέτασε προσεκτικά, έκανε τις μετρήσεις του και κατόπιν προχώρησε στην αναβάθμιση του Cat, δίδοντας ακόμη 200 άλογα (και πλέον). Μια ιδέα της δύναμής του, πήραμε σε ένα γκάζωμα στο ντεπό του Μιχάλη. Το μούγκρισμα ακούστηκε στους πέρα λόφους ενώ το μαύρο συννεφάκι πάνω από τις μπούκες άργησε να διαλυθεί.

Bentley Ivory

Δεύτερο χέρι που ακούμπησε το W9, ήταν αυτό του εξειδικευμένου ταπετσέρη Π. Ρέλλα, ο οποίος διαθέτει μακρά εμπειρία στις επενδύσεις οχημάτων. Όπως ο ίδιος μας ενημέρωσε το Kenworth W9 ντύθηκε με τα ακριβότερα υλικά, όπως γνήσια δέρματα Bentley Ivory, καθώς και με αρκετά στοιχεία από γνήσια alcantara. Τιμόνι, ταμπλό και πόρτες ντύθηκαν όλα με γνήσια, πανάκριβα υλικά. Το πάτωμα, τέλος, καλύφθηκε με παχιά μοκέτα επίσης της Bentley. Αυτό βέβαια, που έφερε το τελικό αποτέλεσμα, ήταν το μεράκι του ιδιοκτήτη, του Μιχάλη Παπά, ο οποίος έχοντας βαθιά γνώση των φορτηγών και της μηχανολογίας του έκανε πραγματικότητα το δικό του όνειρο, αυτό που θα το ζήλευαν πολλοί αυτοκινητιστές στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Εμείς, όλοι οι εργαζόμενοι στο περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR, θέλουμε να συγχαρούμε το Μιχάλη Παπά για το επίτευγμά του να χαρεί το τιμόνι και τους δρόμους που θα κάνει και, κυρίως να τον ευχαριστήσουμε που επέλεξε την έκθεση TRANSPORT SHOW για την πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου του στην Ελλάδα.

Στο ίδιο τεύχος #342

PreviousNext