Το νέο Nissan Navara διατίθεται με Euro 6 κινητήρες διεκδικώντας με αξιώσεις την κορυφή της κατηγορίας των pick-up. Το καινούριο ελαφρύ ημιφορτηγό της Nissan διαθέτει σειρά μοναδικών στοιχείων στη γραμμή μετάδοσης κίνησης και στα μηχανικά μέρη.

Στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί διασχίζουμε μία από τις δυσκολότερες διαδρομές της αφρικανικής ηπείρου αναζητώντας τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου

Το νέο Nissan Navara εφοδιάζεται από τον Ιούλιο του 2016 με Euro 6 κινητήρες. Ισχύς και ροπή παραμένουν ως είχαν, αλλά έχουν μειωθεί οι εκπομπές CO2, καθώς και οξειδίων του αζώτου.

Η μετάβαση στο Euro 6 έγινε μάλλον αθόρυβα και κάπως έτσι στη Nissan αποφάσισαν να φρεσκάρουν τη μνήμη μας με τη διάσχιση ειδικής διαδρομής του παλαιού Ράλι Ντακάρ. Κυρίως δε, για το διπλοκάμπινο Navara, με τη multi-link (5 συνδέσμων, συγκεκριμένα) διάταξη για τη συμπεριφορά της οποίας και του πίσω άξονα σε σχέση με την κλασική διάταξη με φύλλα σούστας έχουμε γράψει και στις δοκιμές μας επί ελληνικού εδάφους.