Παράδοση Ηλεκτρικών Fuso eCanter σε Ευρωπαίους πελάτες

Μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα του Fuso eCanter είναι οι μηδενικοί ρύποι, η αθόρυβη λειτουργία του (πολύ βασική για διανομές εντός πόλης) και η οικονομία στις μετακινήσεις.

Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (ΜFTBC) του ομίλου Daimler παρέδωσε τα πρώτα ηλεκτροκίνητα φορτηγά της σε Ευρωπαίους πελάτες στη Γερμανία, τα οποία ξεκίνησαν ήδη αστικές μεταφορές ενώ στα επόμενα χρόνια πρόκειται να δώσει ακόμη πεντακόσια οχήματα, με τη μαζική παραγωγή να προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2019.

Τα οφέλη από τη χρήση των ηλεκτροκίνητων Fuso είναι σημαντικά με κυριότερο την οικονομία, καθώς έχει υπολογιστεί εξοικονόμηση 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα. Οι μεταφορές γίνονται πιο αποδοτικές, η εικόνα των επιχειρήσεων βελτιώνεται και φυσικά, μέγας ωφελημένος είναι το περιβάλλον για το οποίο η επιβάρυνση τόσο σε ρύπους, όσο και σε θόρυβο είναι μηδενική.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου περνάμε πίσω από το τιμόνι του Fuso eCanter και το οδηγούμε στο κέντρο του Βερολίνου, σε μια τυπική διαδρομή για όχημα διανομών, απ’ όπου σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. Άλλωστε, τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι συζητήσεις σχετικά με τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά και την απόδοσή τους, με πολλές ελληνικές εταιρείες να εκδηλώνουν ενδιαφέρον και από τη στιγμή που σύντομα θα ξεκινήσει η δημιουργία σταθμών φόρτισης στη χώρα μας, η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον προ των πυλών.

Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα φορτηγά από τη Mitsubishi παραδόθηκαν σε πελάτες στη Γερμανία, στις εταιρείες Schenker, DHL, Rhenus και Dachser.
Ανάλογα με τη μεταφορική δραστηριότητα, το Fuso eCanter έχει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 4,5 τόνους.

Στο ίδιο τεύχος: