Τροχοί & TIR

Peterbilt 579

Το model 579, προσφέρει στον οδηγό ένα υψηλό επίπεδο υποστήριξης της δουλειάς του με πλήθος ενδείξεων και μετρητών, οθόνες πληροφοριών για τη λειτουργία όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου, προηγμέν
από Μανώλης Αγριμανάκης | Πέμπτη 01/02/2018 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το model 579, προσφέρει στον οδηγό ένα υψηλό επίπεδο υποστήριξης της δουλειάς του με πλήθος ενδείξεων και μετρητών, οθόνες πληροφοριών για τη λειτουργία όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου, προηγμένο σύστημα τηλεματικής και άμεσης επικοινωνίας με τη βάση της μεταφορικής, με το εκάστοτε πλησιέστερο συνεργείο service της Paccar κ.α. ενώ το GPS του παρέχει συνεχή ροή πληροφοριών για το ακολουθητέο δρομολόγιο και το γεωγραφικό ανάγλυφο του δρόμου, καθώς συνεργάζεται άμεσα με το Cruise Control για την επιλογή της καταλληλότερης ταχύτητας στο σασμάν.

Σε επίπεδο άνεσης και ποιότητας διαβίωσης, το model 579 έχει να επιδείξει έναν πλουσιότατο εξοπλισμό σε συστήματα ψυχαγωγίας, κλιματισμού, ελεγχόμενου εσωτερικού φωτισμού, επενδύσεων με ακριβά όσο και «ζεστά» υλικά, θερμαινόμενα αναπαυτικά και ανατομικά καθίσματα, αποθηκευτικούς χώρους για κάθε προσωπικό αντικείμενο κ.α. Στον κυρίως χώρο ανάπαυσης του οδηγού, ξεχωρίζει το κρεβάτι με παχύ στρώμα και μήκος 2,09 μέτρων, το ψυγείο τροφίμων, η ντουλάπα για τα ρούχα, η κουζίνα με τον εξοπλισμό της, η επίπεδη τηλεόραση, τα ηχεία του ηχοσυστήματος, οι ρυθμίσεις των φώτων και το χειριστήριο του κλιματισμού ή της θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία σε στάση (θερμαντήρας).

Το ύψος της καμπίνας είναι προς επιλογή και κυμαίνεται από 1,85μ. μέχρι 2,04 μ. Προς επιλογή βέβαια είναι και μέρος του εξοπλισμού, όπως η μάρκα των καθισμάτων, του Α/C, της κουζίνας του ψυγείου κ.α. και τούτο γιατί η Paccar συνεργάζεται με αρκετούς και διαφορετικούς προμηθευτές προκειμένου να δίνει περισσότερες επιλογές στον πελάτη.

Περνώντας τώρα στη γραμμή κίνησης, το Peterbilt model 579 είναι διαθέσιμο με επιλογή από τέσσερις κινητήρες, δύο Paccar MX χωρητικότητας 11 ή 13 λίτρων, (όπως και στα DAF) και δύο Cummins της σειράς ISX 12 και 15 λίτρων. Ο τελευταίος αποτελεί και την ισχυρότερη σε ιπποδύναμη επιλογή που φτάνει τους 600 HP. Για τη μετάδοση οι επιλογές είναι από δώδεκα μέχρι δεκαέξι σχέσεις, με χειροκίνητο ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο Eaton Fuller ή το αυτόματο της Allison.

Για τους Αμερικανούς φίλους του μοντέλου δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι επιλογές για τον τύπο της εξάτμισης: Προσφέρεται διπλή και κάθετη ή μονή και οριζόντια. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τον τύπο του προφυλακτήρα με επιλογή διάστασης και βαφής (στο χρώμα του αυτοκινήτου ή σε άλλο) και στον αεροδυναμικό με νίκελ.

Όπως αντιλαμβάνεστε, ο κατασκευαστής παρέχει τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αυτοκινήτου όπως το επιθυμεί ο πελάτης και σε αυτό το σημείο πρέπει να επαναλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα στον εξοπλισμό των φορτηγών που πωλούνται κατά εκατοντάδες στις μεγάλες μεταφορικές εταιρείες και σε αυτά (τα λίγα) που πωλούνται σε οδηγούς – ιδιοκτήτες.

Φτωχά τα πρώτα, πλούσια τα δεύτερα. Και για να καταλαβαινόμαστε, η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 146.000 δολάρια και σε «φουλ έξτρα» έκδοση φτάνει τα 180.000 δολάρια, περίπου 153.000 ευρώ. 

Στο ίδιο τεύχος #358

PreviousNext