Η UD Trucks, η ιαπωνική εταιρεία μέλος του Volvo Group, ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική «Fujin & Raijin. Vision 2030», που στοχεύει στην παροχή ποικίλων λύσεων για τα λεγόμενα «έξυπνα» logistics. To εταιρικό πλάνο περιλαμβάνει το λανσάρισμα ως το 2030 ηλεκτρικών και αυτόνομων φορτηγών.
Το χρονικό όριο δεν επελέγη τυχαία, καθώς οι εκτιμήσεις θέλουν το 2030 να έχει ανέβει κατά 50% η ζήτηση για μεταφορές δεμάτων, σε σχέση με το 2014. Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις η βιομηχανία των logistics, θα κληθεί να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, την αύξηση του διαδικτυακού εμπορίου και την έλλειψη οδηγών.
Αυτή την περίοδο η εταιρεία εστιάζει σε ασφαλή αυτόνομα μέσα χαμηλής ταχύτητας, τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιορισμένους χώρους, όπως τα εργοστάσια και τα λιμάνια. Επιπλέον, δοκιμάζει τις τεχνολογίες Highway Auto Pilot και CACC (Cooperative Adaptive Cruise Control) που είναι απαραίτητες στο platooning επαγγελματικών οχημάτων. Παράλληλα, αξιολογεί ποικίλες λύσεις για την εξέλιξη των μπαταριών και έχει συνδεδεμένα περίπου 45.000 οχήματα στην πλατφόρμα «UD Information Service», μέσω της οποίας συλλέγονται και αναλύονται δεδομένα από τα οχήματα του στόλου.
Μέσα στη φετινή χρονιά, τέλος, η UD Trucks θα πραγματοποιήσει δοκιμές αυτόνομων και ηλεκτρικών πρωτότυπων οχημάτων, ώστε να είναι έτοιμη να παρουσιάσει την πρόοδό της στην έκθεση «Tokyo Motor Show» του 2019, αλλά και να βγάλει στο δρόμο τα εν λόγω οχήματα πριν το τέλος του 2020.