Μέχρι το 2022, η γκάμα της Ford θα περιλαμβάνει παγκοσμίως 40 ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων 16 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας. Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, η αμερικάνικη εταιρεία επενδύει 11 δις δολάρια και δουλεύει εντατικά στην έρευνα και εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Στο μεταξύ, οι δοκιμές εξέλιξης για το Ford Transit Plug-in Hybrid Van (PHEV) συνεχίζονται εντατικά, ώστε να είναι έτοιμο να παραχθεί μαζικά μέσα στην επόμενη χρονιά. Το υβριδικό van, οι μπαταρίες του οποίου φορτίζουν στην πρίζα, ξεκίνησε νωρίτερα φέτος να δοκιμάζεται στο Λονδίνο, με την πόλη της Βαλένθια της Ισπανίας να συμμετέχει επίσης στην εξέλιξη του οχήματος.

«Επειδή καμία πόλη δεν είναι ίδια με την άλλη, είναι σημαντικό να δούμε το θέμα της μετακίνησης από διαφορετικές οπτικές. Η έρευνά μας στη Βαλένθια θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε σε βάθος τα οφέλη που μπορεί να προσφέρουν μικροί και μεσαίοι στόλοι οχημάτων που λειτουργούν πρωτίστως με ηλεκτρισμό.», δήλωσε ο Steven Armstrong, πρόεδρος & CEO της Ford Ευρώπης, Μ. Ανατολής και Αφρικής.

Τα Transit Custom van που δοκιμάζονται διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα, καθώς και τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost, που ενεργοποιείται για την επέκταση της χιλιομετρικής αυτονομίας και παράλληλα φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος. Στόχος της Ford είναι τα Transit Custom PHEV να κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα για περισσότερα από 50 χλμ., εκπέμποντας έτσι μηδενικούς ρύπους. Οι επίσημα εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 θα ανακοινωθούν όταν θα πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του μοντέλου, δηλαδή μέσα στο 2019.