Tο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, αποφάσισε τη συγκρότηση Επιτροπής Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, προκειμένου να αναπτυχθεί διάλογος και ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες-χρήστες του λιμανιού.

Στόχος είναι η αντιμετώπιση ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την καθημερινή λειτουργία του λιμένα, καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στην Επιτροπή Χρηστών θα κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), του Συνδέσμου Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μεταφορών Β. Ελλάδος. Σημειώνεται, τέλος, ότι η Επιτροπή Χρηστών συγκροτείται ανεξάρτητα από τη σύσταση και λειτουργία του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που προβλέπεται από το Ν. 4504/2017.