Ήταν Σεπτέμβριος του μακρινού 1978 όταν η Mitsubishi παρουσίαζε το πρώτο της pick-up του ενός τόνου, ένα μοντέλο που συνεχίζει αδιάλειπτα μέχρι σήμερα, έχοντας πουλήσει 4,7 εκ. μονάδες.
Τα πρώτα μοντέλα ονομάστηκαν «FORTE», αν και οι ειδικοί χρησιμοποιούσαν και άλλα ονόματα, όπως το «L200». Τον Οκτώβριο του 1980, παρουσιάστηκε και η πρώτη τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου, το οποίο ήταν αποκλειστικά μονοκάμπινο και εξοπλιζόταν με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα, έναν 2,6 λτ. για τη Β. Αμερική, έναν 1,6 λτ. για την Ιαπωνία και άλλες περιοχές, αλλά και ένα diesel 2,3 λτ. για γενικές εξαγωγές.
Το Μάρτιο του 1986, ήταν η σειρά του μοντέλου 2ης γενιάς που προσφερόταν σε τρεις τύπους αμαξώματος (Single Cab, Club Cab και Double Cab), με συστήματα μετάδοσης 2WD - 4WD και με βενζινοκινητήρες 2,0 και 2,6 λτ., αλλά και με diesel 2,5 λτ. Το Μάιο του 1991 παρουσιάστηκε ως «STRADA» στην ιαπωνική αγορά, αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο. Οι πλατφόρμες 1ης και 2ης γενιάς, κατασκευάζονταν κατά κανόνα στο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors στο Ohe.
Από το μοντέλο τρίτης γενιάς (Νοέμβριος 1995) και μετά, η παραγωγή συγκεντρώνεται στο Εργοστάσιο Laem Chabang στην Ταϊλάνδη, από όπου τα pick-up εξάγονται σε όλο τον κόσμο. Τώρα είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors, καθώς εκεί παράγονται πάνω από 400.000 οχήματα το χρόνο. Το νέο μοντέλο ονομάζεται «L200 STRADA» και προσφέρεται ξανά σε τρεις τύπους αμαξώματος, με κινητήρες πετρελαίου 2,5 και 2,8 λτ. Το τετρακίνητο μοντέλο εξοπλίζεται για πρώτη φορά με το σύστημα «Easy Select 4WD».
Τον Αύγουστο του 2005 λανσαρίστηκε η 4η γενιά του «TRITON», αρχικά στην Ταϊλάνδη και στη συνέχεια σε άλλες αγορές. Εκ νέου υπάρχουν 3 τύποι αμαξώματος και κινητήρες common-rail diesel, 2,5 και 3,2 λτ. Το «παρών» έδωσαν τα συστήματα 2WD και 4WD, με το τελευταίο να διαθέτει τεχνολογία «Easy Select 4WD» ή «Super Select 4WD».
Η 5η γενιά του pick-up της Mitsubishi, τέλος, παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη το Νοέμβριο του 2014, σε τρεις τύπους αμαξώματος (Single Cab, double door Club Cab και Double Cab). Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από ένα νέο MIVEC diesel turbo 2,4 λτ., ένα diesel turbo 2,5 λτ. και ένα βενζινοκινητήρα 2,4 λτ. Η έκδοση 4WD προσφέρεται με το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης «Super Select 4WD-II», που υιοθετεί ηλεκτρονικό ενεργοποιητή.
Πλέον, γεγονός αποτελεί η έκτη γενιά του Mitsubishi L200, το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του οποίου θα πραγματοποιηθεί στα μέσα του επόμενου φθινοπώρου.