Παρουσιάστηκε η ολοκαίνουργια έκτη γενιά του Mitsubishi L200, με τις πωλήσεις του νέου μοντέλου να έχουν ξεκινήσει ήδη στην Ταϊλάνδη, εκεί δηλαδή που κατασκευάζεται το pick-up, στο εργοστάσιο Laem Chabang της μάρκας. Το ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο ακολούθως θα εξαχθεί -φυσικά και στην Ευρώπη- και θα πωλείται σε 150 χώρες παγκοσμίως. Το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά ακόμα αργεί, καθώς προβλέπεται να πραγματοποιηθεί σε ένα περίπου χρόνο, προς τα μέσα του φθινοπώρου του 2019.
Το νέο pick-up έχει στηριχθεί στο υπάρχον σασί τύπου σκάλας του μοντέλου 5ης γενιάς. Σχεδιαστικά, το νέο L200 ακολουθεί τη φιλοσοφία που η Mitsubishi ονομάζει «Engineered Beyond Tough». Στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου, οι ομοιότητες με τα υπόλοιπα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας είναι εμφανείς, με το δυναμικό στιλ να αποτελεί την τελευταία εφαρμογή αυτού που οι άνθρωποι της εταιρείας αποκαλούν «Dynamic Shield». Δυναμισμό προσδίδουν και οι νέες «γλυπτές» καμπύλες του αμαξώματος, όπως και τα πιο φουσκωμένα φτερά του οχήματος. Ανασχεδιασμένη είναι και η καμπίνα επιβατών, με τα μαλακά πλαστικά να αναβαθμίζουν την αίσθηση απτής ποιότητας.
Πιο ικανό και ασφαλές
Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα 4WD για αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και εξοπλισμό εμπλουτισμένο με τα τελευταία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Αναλυτικότερα, δίνεται η επιλογή για τα συστήματα τετρακίνησης «Super-Select 4WD» ή «Easy-Select 4WD», τα οποία διαθέτουν τη νέα λειτουργία «Off-road Mode» με τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης: GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο στην επιλογή 4LLc). Η εν λόγω λειτουργία επενεργεί στον κινητήρα, το κιβώτιο και τα φρένα του οχήματος, ρυθμίζοντας την ολίσθηση των τροχών και αυξάνοντας έτσι την πρόσφυση. Το «παρών» στον εξοπλισμό δίνει και το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, Hill Descent Control.
Επιπλέον, την ασφάλεια αναβαθμίζουν συστήματα όπως το FCM (Forward Collision Mitigation), το οποίο ανιχνεύει μπροστά την ύπαρξη οχημάτων και πεζών, αλλά και το Blind Spot Warning (BSW με LCA), που προειδοποιεί τον οδηγό κατά την αλλαγή λωρίδας για την παρουσία οχημάτων στο πλάι ή πίσω από το αυτοκίνητο. Προστασία κατά την οπισθοπορεία προσφέρει το σύστημα Rear Cross Traffic Alert (RCTA), με την τεχνολογία Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS) να συνδράμει στον περιορισμό των ατυχημάτων σε χώρους στάθμευσης. Βοήθεια στον οδηγό προσφέρει το σύστημα Multi Around Monitor, το οποίο παράγει μια εικόνα της περιοχής γύρω από το όχημα, αλλά και οι αισθητήρες στάθμευσης.
Νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο
Άγνωστες παραμένουν, προς το παρόν, οι τεχνικές προδιαγραφές του νέου κινητήρα πετρελαίου που θα βρεθεί κάτω από το καπό της ευρωπαϊκής έκδοσης του νέου Mitsubishi L200. Γνωρίζουμε πως θα έχει μικρότερη χωρητικότητα (2,2 λίτρων) και -το σημαντικότερο- πως θα συνεργάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με έξι σχέσεις μετάδοσης (5άρι το σημερινό). Βελτιωμένη αναμένεται να είναι η πέδηση του οχήματος, χάρη στους ευρύτερους εμπρός δίσκους με τις πιο μεγάλες δαγκάνες. Η μεγέθυνση των πίσω αμορτισέρ προβλέπεται να αναβαθμίσει και την οδική συμπεριφορά του pick-up, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.