Το τελευταίο απόκτημα της μεταφορικής Kokkinidis Frigo Transport είναι ένας καινούργιος τράκτορας Scania S 650, με τριαξονικό θάλαμο Chereau, για τη μεταφορά ευπαθών προϊόντων.

Το οδηγούμε από το Κιλκίς στην Πάτρα με 36,5 τόνους μικτό φορτίο και εν συνεχεία από τον Πύργο στο Κιλκίς με 42,7 τόνους μικτό φορτίο, σε μια συνολική απόσταση 1.144 χιλιομέτρων. Επιλέγουμε τη συγκεκριμένη διαδρομή, καθώς τόσο η Εγνατία όσο και η Ιόνια οδός έχουν παρατεταμένες ανηφόρες (Πολύμυλος, Μέτσοβο, Δρίσκος, Μενίδι) οι οποίες αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον 16,4 λίτρων κινητήρα.

Με πόσα χιλιόμετρα ανέβηκε σε αυτές τις ανηφόρες, με τι σχέση στο κιβώτιο και ποια ήταν η μέση ωριαία ταχύτητα; Πού κυμάνθηκε η κατανάλωσή του; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα στα οποία απαντούμε στο ρεπορτάζ. Παράλληλα, κάνουμε δύο διανυκτερεύσεις στην καμπίνα του S, έχοντας έτσι την ευκαιρία να την αξιολογήσουμε και να εντοπίσουμε τα πλεονεκτήματά της. Ακολουθήστε μας σε ένα ενδιαφέρον και ξεχωριστό επαγγελματικό δρομολόγιο.

Η φόρτωση των προϊόντων πραγματοποιήθηκε στο Κιλκίς και το δρομολόγιό μας ξεκίνησε το βράδυ της Κυριακής 18 Μαρτίου. Από το Κιλκίς μέχρι τη Βέροια η συζήτηση με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, Παύλο Κοκκινίδη, ήταν επικεντρωμένη στη αγορά του. Ο ίδιος, αποτελεί τη δεύτερη γενιά αυτοκινητιστών στην οικογένειά του, συνεχίζοντας από τον πατέρα του Αλέκο, ο οποίος δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στην εθνική μεταφορά. Το πρώτο Scania του πατέρα του ήταν το μοντέλο 110, εν συνεχεία το 143, μετά το 144, το 164, το R και σήμερα τα S.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Απριλίου (372) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.