Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 5% υπόσχεται το πρόσφατα ανανεωμένο ντάμπερ ΤΑ300 της Terex Trucks, χάρη στο νέο κιβώτιο ΕΡ320 της ZF, το οποίο διαθέτει δύο επιπλέον σχέσεις μετάδοσης (οκτώ συνολικά), αλλά και τέσσερις σχέσεις όπισθεν.

Επιπλέον, το νέο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και χρησιμοποιεί λιπαντικά μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, που αυξάνουν το χρόνο αλλαγής λαδιών από 1.000 σε 4.000 ώρες λειτουργίας. Ακόμα, το εργοταξιακό φορτηγό των 28 τόνων της Terex Trucks, που εξοπλίζεται με τον κινητήρα Scania DC9 προδιαγραφών Euro 4, έχει αυξήσει την τελική του ταχύτητα από τα 50 στα 55 χλμ./ώρα.

Άλλα λειτουργικά χαρακτηριστικά του αυτόματου κιβωτίου της ZF είναι η δυνατότητα για χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων, το ενσωματωμένο υδραυλικό retarder και το υδραυλικό κλείδωμα του διαφορικού, στοιχεία που συμβάλλουν στην ασφαλή και παραγωγική λειτουργία του οχήματος, καθώς και στα μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών DEF (Diesel Exhaust Fluid) στα εργοτάξια. Επιπλέον, όλα τα παραπάνω, επιτρέπουν στους πελάτες της μάρκας να επιτυγχάνουν ταχύτερους κύκλους εργασιών, αλλά και χαμηλότερο κόστος μεταφοράς ανά τόνο. Σημειώνεται, πως σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας, το ανανεωμένο Terex Trucks TA300 πριν λανσαριστεί εμπορικά, δοκιμάστηκε για σχεδόν δύο χρόνια σε πραγματικές συνθήκες εργασίας σε διάφορα εργοτάξια.