Τροχοί & TIR

Καύση LNG σε κινητήρα diesel

Ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, δημιούργησαν από κοινού οι εταιρείες Westport Fuel Systems και Delphi Technologies. Ονομάζεται Westport High Pressure Direct Injection HPDI 2.0TM και τοποθ
Παρασκευή 12/07/2019 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, δημιούργησαν από κοινού οι εταιρείες Westport Fuel Systems και Delphi Technologies.

Ονομάζεται Westport High Pressure Direct Injection HPDI 2.0TM και τοποθετείται σε πετρελαιοκίνητα βαρέα φορτηγά, επιτρέποντάς τους να λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Το νέο σύστημα υπόσχεται περιορισμό των εκπομπών CO2 έως και κατά 20%, ενώ στην περίπτωση που χρησιμοποιείται ανανεώσιμο φυσικό αέριο, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σχεδόν εξαλείφονται.

Αναλυτικότερα, το σύστημα ελέγχου των βαλβίδων της Delphi Technologies, επιτρέπει την αρχική έγχυση μιας μικρής ποσότητας πετρελαίου, ακολουθούμενη από μια μεγαλύτερη κύρια έγχυση LNG, μέσω του νέου μπεκ της Westport (φωτό). Η ανεξάρτητη αυτόματη ανάφλεξη του πετρελαίου, παρέχει πολλαπλές πηγές ανάφλεξης που είναι χωρικά κατανεμημένες, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ανάφλεξη του LNG. Έτσι, μειώνονται οι κραδασμοί του πετρελαιοκινητήρα και διατηρείται η βασική αναλογία συμπίεσης. Επιπλέον, επειδή το υγροποιημένο φυσικό αέριο δεν αναμειγνύεται εκ των προτέρων, ο έλεγχος φορτίου επιτυγχάνεται με τη μείωση της ροής καυσίμου, όπως συμβαίνει και σε συμβατικό κινητήρα πετρελαίου.

Στο ίδιο τεύχος #375

PreviousNext