Β.Δ.: Επενδύετε συνεχώς στην αποκαλούμενη ψηφιοποίηση της μεταφοράς (digitilisation), τι σημαίνει αυτό πρακτικά για έναν κατασκευαστή τρέιλερ;

C.D.: Η έννοια της ψηφιοποίησης αποτελείται από δύο παραμέτρους. Η μία είναι η τοποθέτηση ηλεκτρονικών στο ίδιο το όχημα ώστε η επιχείρηση να λαμβάνει πληροφορίες για τα πάντα, και η δεύτερη αφορά τη γραμμή παραγωγής. Με το τελευταίο εννοώ ότι, αν παραγγείλεις ένα τρέιλερ στην Αθήνα, θα μπορείς από την ιστοσελίδα μας να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο με κάθε λεπτομέρεια την κατασκευή του στο εργοστάσιο. Έχουμε αναπτύξει και την εφαρμογή (app) MyCargobull για να μπορεί ο πελάτης να δει π.χ., την κατάσταση της παραγγελίας του, τα έγγραφα που χρειάζεται για να κυκλοφορήσει το όχημα, πληροφορίες για το EBS, τεχνικά χαρακτηριστικά κ.ά. Υπάρχει επίσης και το συμβόλαιο full service όπου επίσης διαδικτυακά μπορεί ο πελάτης να δει τα πάντα από τα τιμολόγια μέχρι λεπτομερώς τις εργασίες.

Β.Δ.: Προωθείτε τα τελευταία χρόνια το λεγόμενο full service contract.

C.D.: Σε κάποιες αγορές όπως στις σκανδιναβικές χώρες σχεδόν όλα τα τρέιλερ αγοράζονται μαζί με συμβόλαιο συντήρησης. Στην Ισπανία η δημοφιλία της πλήρους κάλυψης αυξάνεται συνεχώς. Επίσης, λύσεις όπως «pay as you use» ή «pay as you drive» σίγουρα θα έρθουν κι εδώ κάποια στιγμή –ο πελάτης δηλαδή, θα μπορεί να νοικιάζει ένα π.χ., θάλαμο από εμάς ακόμη και για ένα δρομολόγιο. Είμαι σίγουρος πως θα επεκταθούν παντού τέτοιου τύπου μισθώσεις. Από εκεί και πέρα, όταν έχεις συνεχή κάλυψη για τα πάντα με το συμβόλαιο που παρέχουμε, προσφέρεις και καλύτερες υπηρεσίες: μπορείς με την υπηρεσία της Cargobull Telematics να πεις στον πελάτη σου πού είναι το φορτίο, πότε φτάνει κι οτιδήποτε θέλει να γνωρίζει. Γενικά, προσφέρουμε ξενοιασιά σε κάθε παράμετρο της μεταφοράς. Οι Έλληνες μεταφορείς με τα συμβόλαια πλήρους κάλυψης οπουδήποτε βρεθούν στην Ευρώπη, με ένα τηλεφώνημα ξέρουν πως κάποιος συνεργάτης μας θα λύσει όποιο θέμα ανακύψει, είναι στην ουσία μία πλήρης πανευρωπαϊκή εγγύηση.

Β.Δ.: Η ψυκτική μονάδα S.CU είναι πλέον συμβατή με τις νέες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές;

C.D.: Ναι, και θα έλεγα μονοπώλησε το ενδιαφέρον στη διάρκεια των εγκαινίων. Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά, και οι πελάτες μας το γνωρίζουν: μικρότερη κατανάλωση, λιγότερος θόρυβος, μικρότερο βάρος, ακριβέστατη διαχείριση θερμοκρασίας. Το μηχάνημα, μεταξύ άλλων, οδηγείται από τη γεννήτρια, κι όχι από τον πετρελαιοκινητήρα. Καταλαβαίνετε πόσο πιο εύκολη είναι σε συντήρηση κι έλεγχο καλής λειτουργίας.

Β.Δ.: Η γκάμα σας επεκτείνεται με φρενήρη ρυθμό, θεωρείτε πως η ποιότητα ακολουθεί, παραμένει δηλαδή σε υψηλά επίπεδα;

C.D.: Ξεκάθαρα ναι, σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα προσφέραμε παρόμοιες εγγυήσεις. Η οπτική μας είναι πάντα αυτή που κοιτάζει την πλήρη ωφέλιμη ζωή ενός τρέιλερ, κι όχι να χρησιμοποιήσουμε φθηνότερες λύσεις αμφιβόλου ποιότητας στην κατασκευή. Και στο σημείο αυτό ο κ. Dehne θα προσθέσει: «Δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να παράγουμε τουλάχιστον ανατροπές σε γραμμή συναρμολόγησης (local assembly) εδώ στην Ελλάδα»

Β.Δ.: Τι πουλάτε, ποσοστιαία στην ελληνική αγορά;

C.D.: Στην Ελλάδα το 60% των Schmitz Cargobull είναι θάλαμοι, ένα 30% «κουρτίνες» και το υπόλοιπο 10% ανατροπές. Η αγορά είναι μικρή, και μια δυό μεγάλες παραγγελίες μπορεί να ανατρέψουν τις αναλογίες, αλλά αυτή είναι η εικόνα. Εντάξει, είμαστε χαρούμενοι που οι πελάτες μας εκτιμούν την ποιότητα των θαλάμων μας, αλλά σίγουρα θέλουμε να αυξήσουμε το μερίδιό μας στον κατασκευαστικό/χωματουργικό κλάδο. Σήμερα δείξαμε ένα από τα νέα μας μοντέλα σε Mercedes, αλλά φυσικά έχουμε τα πάντα για όλους τους κατασκευαστές φορτηγών. Η Schmitz Cargobull πάντα δουλεύει και προσαρμόζεται και στις τοπικές αγορές. Μου δίνετε την ευκαιρία να σημειώσω ότι, δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να παράγουμε τουλάχιστον ανατροπές σε γραμμή συναρμολόγησης (local assembly) εδώ στην Ελλάδα.

Είμαστε γνωστοί παγκοσμίως για τα τρέιλερ, αλλά θα ήθελα να προωθήσω και τη σειρά Μ.ΚΟ (απλοί και ψυκτικοί θάλαμοι για μονά φορτηγά, καθώς και συρόμενα) στη χώρα σας, καθώς πιστεύω ότι έχουμε εξαιρετικά προϊόντα και σε αυτή την κατηγορία. Να μην παραλείψω να αναφέρω την ύπαρξη 15 σημείων τεχνικής υποστήριξης που καλύπτουν την ελληνική επικράτεια.

Β.Δ.: Πόσες ταξινομήσεις νέων τρέιλερ το χρόνο έχετε θέσει ως στόχο στην Ελλάδα;

C.D.: Με τριψήφιο νούμερο θα ξέρουμε πως είμαστε σε καλό δρόμο. Ξέρω πως υπάρχουν και ικανότατοι Έλληνες κατασκευαστές, αλλά εμείς έχουμε ένα πλεονέκτημα ονόματι Ferroplast (πατενταρισμένο συνθετικό υλικό θαλάμων). Για τον αυτοκινητιστή, το brand «Ferroplast» αποτελεί εγγύηση μακροζωίας. Η Schmitz Cargobull παρέχει πάνελ και κιτ επίσης αν ο πελάτης το επιθυμεί.

Β.Δ.: Τι ιδιαίτερα χαρακτηριστικά έχει η ελληνική αγορά, αναφορικά με τις απαιτήσεις των πελατών;

C.D.: Οι Έλληνες πελάτες μας έχουν σε απόλυτη προτεραιότητα τη σταθερότητα και δομική αντοχή του τρέιλερ, ενώ σε άλλες χώρες, κύρια έγνοια είναι λ.χ., το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο.

Δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να παράγουμε τουλάχιστον ανατροπές σε γραμμή συναρμολόγησης εδώ στην Ελλάδα.