Δύο Unimog U 423 μπαίνουν στις ράγες, προκειμένου να απεγκλωβίσουν τις αμαξοστοιχίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.

Λόγος γίνεται για τη νέα γραμμή μετρό M52 του Άμστερνταμ, που έχει μήκος 9,7 χλμ., από τα οποία τα 7,1 χλμ. είναι υπόγεια. Τα δύο φορτηγά της Mercedes-Benz δουλεύουν παράλληλα και χάρη στον κινητήρα ισχύος 231 ίππων και ροπής 900 Nm, είναι σε θέση να έλξουν ακόμα και τους μεγαλύτερους συρμούς των 200 τόνων βάρους και των 120 μέτρων μήκους, βγάζοντάς τους από τη σήραγγα που εμφανίζει ανηφορική κλίση 4%. Τα δύο Unimog ανήκουν στην ολλανδική εταιρεία δημόσιων μεταφορών GVB, με το πρώτο να βρίσκεται σε λειτουργία ήδη από το 2017. Το νέο Unimog U 423 διαθέτει κλειστό αμάξωμα, ενώ το παλαιότερο μοντέλο αντί για υπερκατασκευή, φέρει στην καρότσα του ένα γερανό φόρτωσης.

Υπενθυμίζεται πως ανάμεσα στο πλήθος εκδόσεων του Unimog, υπάρχει και αυτή για σιδηροδρομική χρήση. Διαθέτει αναρτήσεις με σύστημα σιδηροτροχών για να κινείται στις ράγες, με σκοπό την έλξη βαγονιών ή λοιπών βοηθητικών σιδηροδρομικών μέσων, όπως και μηχανών έλξης, παρέχοντας ευελιξία στη σιδηροδρομική υπηρεσία.