Τα διπλοκάμπινα ελαφρά ημιφορτηγά, συνεχίζουν να αυξάνουν τα μερίδιά τους στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις, και σαν φυσικό επακόλουθο, οι κατασκευαστές να δίνουν μάχες στο πεδίο του ανταγωνισμού με όπλα τα νέα μοντέλα και τις συνεχείς βελτιώσεις –δοκιμάζουμε και συγκρίνουμε τους πέντε φιναλίστ του κορυφαίου θεσμού «International Pick-Up Award» με σκοπό την ανάδειξη του καλύτερου.

Το Ford Ranger συνεχίζει να ξαφνιάζει τους πάντες με την εμπορική του πορεία. Από το 2012 όταν και επαναπροσδιορίστηκε η στρατηγική της Ford στα LCV για την Ευρώπη, και από μία απλώς «συμπαθητική» κατάταξη στον στίβο των ταξινομήσεων, έφτασε όχι μόνο να είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής αλλά να κερδίσει μερίδιο αγοράς που όμοιό του δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν.

Το L200 νέας γενιάς διαθέτει ένα εντυπωσιακό, και ιδιαίτερα φουτουριστικό αμάξωμα. Είναι πολύ πιο επιθετικό από το προηγούμενο, και ατενίζει το δρόμο από 40 χιλιοστά πιο ψηλά. Ψηλότερα είναι τοποθετημένα και τα φωτιστικά σώματα (100 χιλιοστά) με σκοπό να μένουν καθαρά από σκόνες και λάσπες κατά τη διάσχιση π.χ., υδάτινων εμποδίων.

Τον Ιούλιο του 2019 λανσαρίστηκε το facelift του Navara, που παραμένει ακλόνητο στην κορυφαία τριάδα των ταξινομήσεων στην Ευρώπη. Αν και το μοντέλο της Nissan δεν είχε κλείσει τετραετία ακόμη στην αγορά, ο ανταγωνισμός είναι λυσσαλέος και άπαντες προσπαθούν να κρατούν το προϊόν επίκαιρο.

Το Renault Alaskan, δέχθηκε μαζί με το Navara, τις ίδιες ακριβώς βελτιώσεις στο facelift του περασμένου καλοκαιριού. Το αυτοκίνητο μοιράζεται ως γνωστόν την ίδια πλατφόρμα με το Nissan Navara τελευταίας γενιάς (NP300), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουμε δύο όμοια οχήματα.

Τι να γράψεις για το Hilux που δεν έχει ήδη γραφτεί. Πωλείται οπουδήποτε υπάρχουν έστω και… ίχνη ανθρώπινου πολιτισμού, τα κάνει όλα από καλά έως τέλεια, δεν σπάει και συμφέρει. Το ενδιαφέρον στη δοκιμή έγκειται στο νέο Hilux που είχαμε στη διάθεσή μας, καθώς μερικούς μήνες πριν, το μοντέλο δέχθηκε κάμποσες «περιποιήσεις» για το 2019.

Η RAM έδωσε το «παρών» –εκτός συναγωνισμού– στη συγκριτική δοκιμή μας με το ολοκαίνουργιο 1500 Crew Cab, σε μία πρώτη γνωριμία με το ευρωπαϊκό κοινό. Με κάθε επισημότητα, καθώς είχαν έρθει εκπρόσωποι της μάρκας από τα κεντρικά κι όχι από ανεξάρτητη εισαγωγική εταιρεία στην Ευρώπη.

Διαβάστε την αναλυτική σύγκριση των pick-up, στο Τεύχος Δεκεμβρίου 2019 (380) του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.