Το Βραβείο Καινοτομίας (Innovation Award) απονεμήθηκε στο περιθώριο της έκθεσης Busworld, στον κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα λεωφορείων, CeTrax, της ZF.

Υπενθυμίζεται, πως ο εν λόγω κινητήρας της ZF παρουσιάστηκε το 2017 και έχει μέγιστη ισχύ 300 kW (402 hp) και μέγιστη ροπή 4.500 Nm. Αποτελεί μια «plug-and-drive» λύση που μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί τόσο σε νέα ηλεκτρικά οχήματα όσο και σε συμβατικά (retrofit), προκειμένου αυτά να μετατραπούν σε ηλεκτρικά. Το παραπάνω επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στους φορείς εκμετάλλευσης στόλων, να ανταποκρίνονται με ευελιξία στις απαιτήσεις της αγοράς και στους νομικούς κανονισμούς.

Σημειώνεται, πως πρόσφατα η ZF Ιαπωνίας σε συνεργασία με μια ομάδα ειδικών από τα κεντρικά γραφεία της Γερμανίας, εξέλιξαν ένα πρωτότυπο φορτηγό 7,5 τόνων, το οποίο φέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης «CeTrax lite», που έχει βάρος 120 κιλών και απόδοση 150 kW (201 hp) ισχύος και 380 Nm ροπής. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως πριν από λίγο καιρό, η ZF είχε κερδίσει ένα ακόμα βραβείο, το «EBUS 2019» για τον γνωστό ηλεκτρικό άξονα AxTrax AVE που κατασκευάζει. Η εν λόγω βράβευση είχε πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για ηλεκτρικά λεωφορεία «Elekbu» στο Βερολίνο.