Με δύο νέα ελαστικά εμπλούτισε τη σειρά «X Multi» η Michelin, το X Multi HD D για κινητηρίους άξονες και το X Multi T2 για χαμηλά ρυμουλκούμενα. Αμφότερα τα ελαστικά, προσφέρουν δυνατότητα ξανασκαλίσματος και αναγόμωσης.
Αναλυτικότερα, το ελαστικό X Multi HD D έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες τρακτόρων με κινητήριους άξονες που φέρουν τροχούς 22,5’’ και οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε κακοτράχαλα ή δυσπρόσιτα περιβάλλοντα. Υπόσχεται υψηλό επίπεδο αντοχής στα χτυπήματα και διατίθεται σε διαστάσεις 315/70 R 22.5 και 315/80 R 22.5.
Σε ό,τι αφορά στο ελαστικό X Multi T2, αυτό προορίζεται για χαμηλά ρυμουλκούμενα τύπου «τζούμπο» με τροχούς 17,5’’, που πραγματοποιούν μεταφορές μεγάλων-μεσαίων αποστάσεων και φορτίων που απαιτούν μεγαλύτερο ύψος. Το X Multi T2 διατίθεται σε διαστάσεις 205/65 R 17.5, 215/75 R 17.5, 235/75 R 17.5 και 245/70 R 17.5.
Σύμφωνα με τη Michelin, οι επιδόσεις της νέας γενιάς ελαστικών X Multi είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού των δύο παρακάτω καινοτομιών:
-
Νέο σχέδιο πέλματος: Τα ελαστικά X Multi T2 ενσωματώνουν την τεχνολογία REGENION που περιλαμβάνει αυτόαναγεννώμενο σκάλισμα πέλματος, που εξασφαλίζει σε όλες τις συνθήκες την απαραίτητη πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Το σχέδιο πέλματος του ελαστικού X Multi HD D είναι συμπαγές με πιο στιβαρά μπλοκ πέλματος και απωθητικά χαλικιών. Το πέλμα είναι 7% πιο φαρδύ και περιέχει 18% επιπλέον γόμα στο πέλμα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, Michelin XDE2+.
-
Ενισχυμένος σκελετός: Η τεχνολογία POWERCOIL χρησιμοποιείται στο σκελετό και των δύο σειρών. Η εν λόγω τεχνολογία περιλαμβάνει μια νέα γενιά πιο ανθεκτικών ατσάλινων συρμάτων σκελετού, που επιτυγχάνει μεγαλύτερη αντοχή του σκελετού. Ο σκελετός του X Multi T2 ενσωματώνει τις τεχνολογίες INFINICOIL και HT Nylon. Η τεχνολογία INFINICOIL περιλαμβάνει μία συνεχή ατσάλινη ζώνη – που μπορεί να φτάσει και τα 400 μέτρα μήκος – η οποία περιστρέφεται γύρω από το ελαστικό για να του παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, περισσότερα χιλιόμετρα και υψηλότερο δείκτη φορτίου. Η τεχνολογία HT Nylon αναφέρεται στο προστατευτικό λινό από νάιλον που περιελίσσεται γύρω από το τακούνι του ελαστικού (αντί της γόμας), το οποίο αυξάνει τη σταθερότητα του τακουνιού και ενισχύει την αντοχή του σκελετού με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αντοχή σε δύσκολες συνθήκες χρήσης.