Τροχοί & TIR

O OTE στο delivery τροφίμων

«ΒΟΧ» ονομάζεται η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού, καφέ και λοιπών ροφημάτων, που δημιούργησε πρόσφατα ο Όμιλος ΟΤΕ. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν στο κινητό ή στο tablet
Πέμπτη 13/02/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

«ΒΟΧ» ονομάζεται η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού, καφέ και λοιπών ροφημάτων, που δημιούργησε πρόσφατα ο Όμιλος ΟΤΕ.

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν στο κινητό ή στο tablet τους τη σχετική εφαρμογή BOX app που λειτουργεί σε περιβάλλον Android και iOS ή να επισκεφθούν μέσω του υπολογιστή τους την ηλεκτρονική διεύθυνση www.box.gr.

Προς το παρόν, το ΒΟΧ έχει συνεργασία με περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς η λίστα των επιχειρήσεων και των περιοχών που εξυπηρετούνται από την εν λόγω υπηρεσία. Κατά τα γνωστά, η πληρωμή μπορεί να γίνει τόσο με μετρητά στον διανομέα όσο και με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας στο site και στο app, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του ΒΟΧ είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό προφίλ» (Taste Profile), όπως και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους. Βασικό πλεονέκτημα, επίσης, αποτελεί το γεγονός πως παραγγέλνοντας, αφήνοντας κριτική, πληρώνοντας με κάρτα και καλώντας φίλους να χρησιμοποιήσουν το BOX, ο πελάτης συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει σε προσφορές, πακέτα ΜΒ από την COSMOTE και δωροεπιταγές από συνεργαζόμενες εταιρείες. Κάθε φορά που ανοίγει την εφαρμογή, ο καταναλωτής βλέπει πόσους πόντους έχει συγκεντρώσει. Ακόμα, εκτός από την αξιολόγηση ενός καταστήματος, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κριτική για συγκεκριμένα πιάτα, αλλά και να προτείνουν πιάτα και καταστήματα στους φίλους τους.

«Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειές τους στο online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με νέες δυνατότητες και έξυπνες λύσεις, για να κάνουμε καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα των πελατών μας», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ.

PreviousNext