Αφού δοκίμασε με επιτυχία τα υβριδικά της φορτηγά στο Όσλο, η Scania σε συνεργασία με την εταιρεία χονδρικής πώλησης, ASKO, ξεκινάει να τεστάρει στην πράξη δύο πλήρως ηλεκτροκίνητα φορτηγά διανομών στη νορβηγική πρωτεύουσα, με τις δύο εταιρείες να έχουν μακρά συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η ASKO δοκιμάζει αυτή την περίοδο και 4 φορτηγά υδρογόνου της σουηδικής μάρκας.
Τα εν λόγω 6x2*4 ηλεκτρικά Scania έχουν μικτό βάρος 27 τόνων και διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 290 kW (389 hp) ισχύος (328 hp η συνεχής ισχύς) και 2.200 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων μετάδοσης της κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου 165 kWh, οι οποίες φορτίζουν μέσω φορτιστή DC των 150 kW, προσδίδοντας στο φορτηγό μέγιστη αυτονομία της τάξης των 120 χλμ. Ο ηλεκτρικός δυναμολήπτης (ΡΤΟ) του Scania έχει ισχύ 15 kW (20 hp).
«Η Scania έχει συμμετάσχει ενεργά στην ανάπτυξη των μπαταριών, τόσο μέσω της δικής μας έρευνας όσο και μέσω συνεργασιών με εταιρείες και με πελάτες. Είναι ένας τομέας όπου αναμένουμε σημαντική πρόοδο τα επόμενα χρόνια, έχοντας παράλληλα υπόψη το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για τους πελάτες μας», δήλωσε σχετικά η επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ στη Scania, Karin Radström, η οποία μας διαβεβαίωσε πως «μακροπρόθεσμα η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει το κλειδί για την επίτευξη ενός βιώσιμου συστήματος μεταφορών και για τα βαρέα οχήματα».