Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικό αρθρωτό Irizar

Μετά το Ντίσελντορφ, η Φρανκφούρτη γίνεται η δεύτερη πόλη της Γερμανίας που αποκτά ηλεκτρικά λεωφορεία της Irizar. Τούτη τη φορά, επιλέχθηκαν τα αρθρωτά 18μετρα λεωφορεία της ισπανικής μάρκας, με το
Δευτέρα 13/04/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μετά το Ντίσελντορφ, η Φρανκφούρτη γίνεται η δεύτερη πόλη της Γερμανίας που αποκτά ηλεκτρικά λεωφορεία της Irizar.

Τούτη τη φορά, επιλέχθηκαν τα αρθρωτά 18μετρα λεωφορεία της ισπανικής μάρκας, με το συμβόλαιο που υπέγραψε πρόσφατα η τοπική εταιρεία δημόσιων μεταφορών In-de-City-Bus (ICB), να προβλέπει την παράδοση εννέα λεωφορείων έως το τέλος της χρονιάς και την παράλληλη τοποθέτηση εννέα σταθμών βραδείας φόρτισης στα ντεπό της.

Σημειώνεται, πως πριν από λίγο καιρό, η Irizar ανανέωσε τη μορφή και τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών της λεωφορείων. Τα εννέα αρθρωτά της Φρανκφούρτης, θα φέρουν τρεις πόρτες (υπάρχει η επιλογή και για 4 πόρτες), 46 θέσεις (χωρητικότητα έως και 155 επιβατών) και δύο ειδικά διαμορφωμένους χώρους για αναπηρικά αμαξίδια ή παιδικά καροτσάκια. Το μήκους 18.730 χλστ. τριαξονικό λεωφορείο, είναι χαμηλού πατώματος (απόσταση από το έδαφος στα 350 χλστ.) και διαθέτει εσωτερικό ύψος 2.400 χλστ. Αξίζει να αναφερθεί, πως το αρθρωτό Irizar εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 235 kW (315 hp) ισχύος και 2.300 Nm ροπής.

Στα ηλεκτρικά λεωφορεία της Γερμανίας επιλέχθηκαν μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 560 kWh, που προσδίδουν στο όχημα αυτονομία 220-250 χλμ. Η ολονύκτια φόρτισή τους πραγματοποιείται μέσω βυσμάτων CCS Combo 2, ενώ η εταιρεία δίνει την επιλογή και για σύστημα ταχείας φόρτισης είτε μέσω καλωδίου είτε μέσω παντογράφου.

PreviousNext