Αναβαθμίζει η Volvo Buses τα χαρακτηριστικά της γκάμας των «S-Charge» υβριδικών λεωφορείων της, προκειμένου αυτά να λειτουργούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.
Σημειώνεται, πως έως τώρα τα υβριδικά Volvo είχαν ως όριο ταχύτητας τα 20 χλμ./ώρα. Αξίζει να τονιστεί, επίσης, πως η μέγιστη συνεχής απόσταση που μπορούν να διανύσουν τα αναβαθμισμένα Volvo ως ηλεκτροκίνητα, ορίζεται στο ένα χιλιόμετρο, ανάλογα πάντα με το εκάστοτε κλίμα και τα τοπογραφικά χαρακτηριστικά. Ηλεκτρική είναι η λειτουργία τους και κατά την παραμονή τους στη στάση επιβατών.
Η αναβαθμισμένη S-Charge γκάμα της Volvo περιλαμβάνει το 12μέτρο Volvo 7900 S-Charge, το αρθρωτό Volvo 7900 S-Charge Articulated και την έκδοση σασί Volvo B5L S-Charge, την οποία χρησιμοποιούν οι αμαξοποιοί για να κατασκευάσουν μονά ή διώροφα λεωφορεία (φωτό κάτω).
Στο πλαίσιο της ανανέωσης, η Volvo Buses εξοπλίζει τα S-Charge λεωφορεία της με τεχνολογία γεωγραφικών οριοθετήσεων (geofencing), το σύστημα που η εταιρεία ονομάζει Volvo Zone Management. Μέσω αυτού, ο διαχειριστής στόλου μπορεί να προγραμματίσει το λεωφορείο, ώστε να αλλάζει αυτόματα σε ηλεκτρική πρόωση σε επιλεγμένες περιοχές και να ρυθμίζει την ταχύτητά του χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Είναι επίσης δυνατό να καθοριστούν ζώνες για αυτό-φόρτιση των μπαταριών (μέσω της ανάκτησης της ενέργειας πέδησης), για να διασφαλιστεί η λειτουργία μηδενικών εκπομπών του λεωφορείου στις σχετικές αστικές ζώνες που αυτό αποτελεί προϋπόθεση εισόδου (LEZ και ULEZ).
«Επεκτείνουμε τώρα τη δυνατότητα των πελατών μας για αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της ηλεκτρικής ενέργειας, διατηρώντας ταυτόχρονα την εντυπωσιακή ευελιξία που προσφέρουν τα υβριδικά λεωφορεία. Η νέα γκάμα μοντέλων S-Charge μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε διαδρομή, καθώς δεν απαιτείται υποδομή φόρτισης, γεγονός που μεταφράζεται σε γρήγορη υλοποίηση και βελτιωμένη λειτουργική απόδοση για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Πρόεδρος της Volvo Buses, Hakan Agnevall, ο οποίος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει: «Τα νέα μοντέλα S-Charge συγκαταλέγονται μεταξύ των καθαρότερων λεωφορείων της Volvo και θα μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα έως και κατά 40% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα λεωφορεία ντίζελ. Τα S-Charge μπορούν επίσης να λειτουργήσουν με βιοκαύσιμα, μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις εκπομπές CO2. Είναι πιθανώς το πιο αποδοτικό και αξιόπιστο λεωφορείο αυτό-φόρτισης στην αγορά».