Τροχοί & TIR

Κουρτίνες Kässbohrer με εσωτερικό ύψος 2,95 μ.

Με την πρώτη τριαξονική κουρτίνα Mega Curtainsider K.SCS M της Kässbohrer, εμπλούτισε πρόσφατα τον στόλο της μία από τις ηγέτιδες μεταφορικές εταιρείες της Ευρώπης, η DSV Road Holding που ιδρύθηκε τ
Τρίτη 19/05/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με την πρώτη τριαξονική κουρτίνα Mega Curtainsider K.SCS M της Kässbohrer, εμπλούτισε πρόσφατα τον στόλο της μία από τις ηγέτιδες μεταφορικές εταιρείες της Ευρώπης, η DSV Road Holding που ιδρύθηκε το 1976 στη Δανία και σήμερα έχει παρουσία σε 90 χώρες, απασχολώντας πάνω από 60.000 εργαζομένους.

Η συγκεκριμένη κουρτίνα της Kässbohrer, με ελαστικά 445/45 R19,5, έχει εξωτερικό μήκος 13.680 χλστ. (13.610 χλστ. το εσωτερικό), με το εσωτερικό ύψος να βρίσκεται στα 2.950 χλστ. και το εσωτερικό πλάτος στα 2.480 χλστ. (2.550 χλστ το εξωτερικό). Διαθέτει μεταξόνιο μήκους 7.700 χλστ. και δύναται να μεταφέρει μέχρι και 34 παλέτες. Το απόβαρο της κουρτίνας K. SCS M είναι στα 6.360 κιλά και το μικτό βάρος στους 39 τόνους. Το βάρος στον πείρο ζεύξης ορίζεται στους 12 τόνους, με το ύψος του να βρίσκεται στα 950 χλστ. και το φορτίο των αξόνων στους 27 τόνους.

Επιπλέον, το σασί είναι φτιαγμένο από υψηλής αντοχής χάλυβα S460 MC, σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 1726-2. Κατασκευάζεται από δύο συγκολλημένες διαμήκεις δοκούς σε σχήμα «I» με διασταυρωμένες δοκούς, ενώ πλευρικά διαθέτει κόντρα πλακέ πάχους 1.220 χλστ. και επίστρωση KTL, προσφέροντας 10 χρόνια εγγύηση κατά της διάτρησης. Το πάτωμα είναι επικαλυμμένο με ρητίνη φαινόλης και κατασκευάζεται από αδιάβροχο κόντρα πλακέ 30 χλστ. Είναι σε θέση να στηρίξει φορτίο άξονα περονοφόρου βάρους 7.200 κιλών, σύμφωνα με το DIN EN 283. Το σύστημα ασφάλισης φορτίου «K-Fix» φέρει 118 τρύπες ανά πλευρά, γεγονός που αυξάνει τους τρόπους πρόσδεσης του φορτίου. Κάθε σημείο πρόσδεσης φορτίου μπορεί να δεχθεί φορτίο 2,5 τόνων.

Το σύστημα πέδησης είναι της WABCO και οι άξονες της BPW, με τον μηχανισμό ανοίγματος της οροφής να είναι της εταιρείας EDSCHA. Προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί σύστημα ανοίγματος οροφής δύο ή τριών τρόπων, όπως και μηχανικός ή υδραυλικός μηχανισμός ανύψωσής της. Κατά απαίτηση του πελάτη, επίσης, δύναται να τοποθετηθεί διπλό πάτωμα στο τρέιλερ (διπλοπάταρο), όπως και μπραγκέτες για πρόσδεση στο πλοίο. Τα ελαστικά έχουν διάσταση 445/45 R19,5, με την DSV Road Holding να επιλέγει το προαιρετικό σύστημα Ultra-Seal, ένα ειδικό σφραγιστικό ελαστικών που αυξάνει τη διάρκεια ζωής τους, μειώνοντας τα απρόοπτα κλαταρίσματα.

Στο ίδιο τεύχος #385

PreviousNext