Τροχοί & TIR

Scania: Οικονομικότερος ο 7λιτρος κινητήρας

Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 12% -συγκρινόμενο με παλαιότερα μοντέλα της Scania- εμφανίζει το φορτηγό διανομών P 280, το οποίο εξοπλίζεται με τον DC07 των 6,7 λίτρων, το μικρότερο κινητήρα πο
Τετάρτη 23/01/2019 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Η μεταφορική εταιρεία Rapido ABC που εδρεύει στο Κασίας Ντο Σουλ της Βραζιλίας, δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς, το φορτηγό διανομών Scania P 280 που ακούει στο όνομα «Kenya» και το οποίο καθημερινά διανύει μέχρι και 2.400 χλμ., κατευθυνόμενο προς το Σάο Πάολο.
Η μεταφορική εταιρεία Rapido ABC που εδρεύει στο Κασίας Ντο Σουλ της Βραζιλίας, δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς, το φορτηγό διανομών Scania P 280 που ακούει στο όνομα «Kenya» και το οποίο καθημερινά διανύει μέχρι και 2.400 χλμ., κατευθυνόμενο προς το Σάο Πάολο.

Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 12% -συγκρινόμενο με παλαιότερα μοντέλα της Scania- εμφανίζει το φορτηγό διανομών P 280, το οποίο εξοπλίζεται με τον DC07 των 6,7 λίτρων, το μικρότερο κινητήρα που παράγει αυτή τη στιγμή η σουηδική εταιρεία.

Στο παραπάνω συμπέρασμα κατέληξε η μεταφορική εταιρεία Rapido ABC που εδρεύει στο Κασίας Ντο Σουλ της Βραζιλίας και η οποία δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς, το φορτηγό διανομών που ακούει στο όνομα «Kenya» και το οποίο καθημερινά διανύει μέχρι και 2.400 χλμ., κατευθυνόμενο προς το Σάο Πάολο.

Επιπλέον, οι άνθρωποι της Rapido ABC, ζώντας καθημερινά με το Scania P 280, δηλώνουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την προσφερόμενη εργονομία, την υψηλή ορατότητα και την άνεση κατά την οδήγηση. Υπενθυμίζεται, πως ο 6κύλινδρος κινητήρας DC07 εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Cummins και προσφέρεται σε τρεις αποδόσεις, με ισχύ 220, 250 ή 280 ίππων και ροπή που ορίζεται αντίστοιχα στα 1.000, 1.100 και 1.200 Nm.

Εκπαιδεύει μετανάστες

Αποφοίτησαν οι πρώτοι 12 από τους 200 μετανάστες που δήλωσαν συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μηχανικών που ξεκίνησε η Scania σε συνεργασία με την εταιρεία προσλήψεων Novare και την πόλη της Στοκχόλμης. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο Muhsen Mousa, ένας 42 ετών πρόσφυγας από τη Συρία, ο οποίος προσλήφθηκε ήδη ως τεχνικός σέρβις στην αντιπροσωπεία της Scania στο Kungens Kurva, νότια της Στοκχόλμης. Επειδή ο κ. Mousa δούλευε και στην πατρίδα του ως μηχανικός, δεν χρειάστηκε να παρακολουθήσει όλη τη διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης, του οποίου η διάρκεια παρατάθηκε από τους επτά μήνες στον ένα χρόνο. Αξίζει να αναφερθεί πως το 35%-40% των μηχανικών της Scania που δουλεύουν στις τρεις μεγαλύτερες πόλεις της Σουηδίας, είναι αλλοδαποί και πως προβλέπονται κάποιες βελτιώσεις για τον επόμενο γύρο του προγράμματος, όπως η εκμάθηση της σουηδικής γλώσσας.

Αποφοίτησαν οι πρώτοι 12 από τους 200 μετανάστες που δήλωσαν συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μηχανικών που ξεκίνησε η Scania σε συνεργασία με την εταιρεία προσλήψεων Novare και την πόλη της Στοκχόλμης.
PreviousNext