Τροχοί & TIR

Scania By Lepidas

Αν κάνουμε ένα διαδικτυακό γκάλοπ και ρωτήσουμε ανθρώπους του truck tuning τι τους έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη Λεπίδας, τότε, είμαστε σίγουροι για την απάντηση. Δύναμη και γκάζι! Πώς προκύπ
από Παύλος Μαυρομύτης | Τετάρτη 13/05/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Αν κάνουμε ένα διαδικτυακό γκάλοπ και ρωτήσουμε ανθρώπους του truck tuning τι τους έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη Λεπίδας, τότε, είμαστε σίγουροι για την απάντηση. Δύναμη και γκάζι! Πώς προκύπτει όμως αυτό; Μα φυσικά από τη μακρόχρονη πορεία του Γρηγόρη Λεπίδα στο χώρο των συνεργείων και των βελτιώσεων.

Άλλωστε εδώ και πολλά χρόνια περνάνε από τα χέρια τα δικά του και των μηχανικών του, φορτηγά από όλη την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό, τα οποία δέχονται τις περιποιήσεις τους.

Όπως οι γυναίκες θέλουν φροντίδα, έτσι και τα φορτηγά χρειάζονται το ανάλογο facelift. Στο συνεργείο του Γρηγόρη στον Ασπρόπυργο μπορεί να πας το φορτηγό σου, το οποίο έχει ιπποδύναμη 500 ίππων, να το αφήσεις για να στην αυξήσουν και να το πάρεις πίσω με 800 άλογα! Κάτι αντίστοιχο βέβαια συνέβη και με το φορτηγό που βλέπετε, η ιπποδύναμη του οποίου εκτοξεύτηκε στα ύψη. Όχι τυχαία βέβαια, καθώς δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε Scania, αλλά αυτό της οικογένειας Λεπίδα.

Κινητή ζωγραφιά

Από πού να αρχίσουμε και πού να τελειώσουμε όμως με το Phantom Λεπίδας. Ας βάλουμε όμως μια σειρά, ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνισή του και εν συνεχεία ας επεκταθούμε και στα υπόλοιπα μέρη του. Το μοβ χρώμα με τις λευκές γραμμές επάνω του σε κερδίζουν από την πρώτη ματιά. Για να πετύχει όμως το απόλυτο χρειάζεται και κάτι επιπλέον, όπως η μπροστινή μπάρα, η φωτεινή επιγραφή, ο γείσος, τα προβόλια και τα βαμμένα ρεζερβουάρ.

Εξωτερικά δεν υπάρχει καμία παραφωνίακαι όλα συγκλίνουν στο γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης του μελέτησε προσεκτικά την κάθε κίνησή του για να βγει αυτό το αποτέλεσμα. Το ίδιο συμβαίνει και με το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Έχει γίνει με το ίδιο μεράκι και αγάπη από τον ταπετσιέρη, έτσι ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει τη διαμονή του εκεί. Οι επενδύσεις έχουν κάνει ακόμη πιο ζεστό το εσωτερικό του, με έντονη την αίσθηση της πολυτέλειας.

Το τουρμπινόμετρο στο τέρμα

Όταν φωτογραφίζεις ένα από τα δυνατότερα ευρωπαϊκά R 580 και δίπλα σου έχεις τον μηχανικό και πρωτομάστορά του, τον Γρηγόρη Λεπίδα, τότε θέλεις να ζήσεις κάτι διαφορετικό, μακριά από τις συνηθισμένες φωτογραφίσεις. Το ίδιο το Scania σε προκαλεί να το οδηγήσεις στα όριά του. Δεν το κάναμε εμείς, αλλά αφήσαμε τον πραγματικό καβαλάρη του, τον Γρηγόρη να καθίσει στο θρόνο του δράκου. Άλλωστε όπως συνηθίζουμε να λέμε στη δική μας γλώσσα, αυτός «μιλάει» στο αυτοκίνητο.

Ξέρει καλύτερα από όλους σε ποιο εύρος στροφών πρέπει να κάνει τις αλλαγές στις ταχύτητες, πότε πρέπει να πατήσει πιο δυνατά το γκάζι για να ακουστεί η μελωδία από την ελευθέρας εξάτμιση και το βασικότερο, μόνο ο ίδιος μπορεί να τερματίζει συνεχώς το τουρμπινόμετρο. Βγαίνουμε στη λεωφόρο Δημοκρατίας και το Scania μόλις έχει ανοίξει πανιά. Η ελευθέρας ξεσηκώνει τα πάντα στο πέρασμά της και ο δράκος ξεκίνησε να πετάει τις φλόγες του. Ζούμε για αρκετή ώρα το όνειρο του κάθε Σκανιάκια… Αυτό που λέει ότι το αυτοκίνητο δεν κόβει ποτέ και πουθενά σε καμία ανηφόρα!

Στο ίδιο τεύχος #385

PreviousNext