Τροχοί & TIR

Τριαξονικό ηλεκτρικό Solaris Urbino 15 LE

Περισσότερες πληροφορίες έδωσε στη δημοσιότητα η Solaris για το 15μετρο, πλήρως ηλεκτρικό Urbino 15 LE, του οποίου η παραγωγή προγραμματίζεται να εκκινήσει αργότερα φέτος. Με αυτό, η πολωνική μάρκα
από Παναγιώτης Εμμανουήλ | Παρασκευή 19/06/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Περισσότερες πληροφορίες έδωσε στη δημοσιότητα η Solaris για το 15μετρο, πλήρως ηλεκτρικό Urbino 15 LE, του οποίου η παραγωγή προγραμματίζεται να εκκινήσει αργότερα φέτος.

Με αυτό, η πολωνική μάρκα επιστρέφει στα τριαξονικά λεωφορεία, με τα οποία καταπιάστηκε πρώτη φορά το 1999. Πρόκειται για ένα λεωφορείο χαμηλής εισόδου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί κατά κανόνα στις αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες. Έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 55 καθήμενων επιβατών και θα διατίθεται σε εκδόσεις με δύο (2-2- 0) ή τρεις (2-2-1) πόρτες.

«Είμαι πεπεισμένος πως το τελευταίο μας μοντέλο θα αποτελέσει τη λύση στις ανάγκες των Ευρωπαίων μεταφορέων αυτής της κατηγορίας», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Solaris, Πέτρος Σπινάρης.

Σημειώνεται, πως ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας CeTrax της ZF, αποδίδει ισχύ 300 kW (402 hp) και βρίσκεται τοποθετημένος κεντρικά στον μεσαίο άξονα του Urbino 15 LE. Τροφοδοτείται με ενέργεια από τις τελευταίας γενιάς μπαταρίες Solaris High Energy+, που παρουσίασε η εταιρεία μόλις πέρυσι.

Τα δύο πρώτα μοντέλα προπαραγωγής κατασκευάζονται με γνώμονα τη σκανδιναβική αγορά και εξοπλίζονται με έξι συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας άνω των 470 kWh. Δύο από αυτές βρίσκονται στην οροφή και οι υπόλοιπες είναι τοποθετημένες στο πίσω τμήμα του λεωφορείου. Η φόρτισή τους πραγματοποιείται είτε μέσω βύσματος είτε με τη βοήθεια παντογράφου -ανεστραμμένου ή οροφής- σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.

Τα εν λόγω λεωφορεία θα εξοπλίζονται με το λεγόμενο «Σκανδιναβικό Πακέτο», το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ειδικό σύστημα θέρμανσης του οχήματος, ενισχυμένη μόνωση, διπλά τζάμια κ.α. «Αν και κατασκευάζουμε το νέο λεωφορείο έχοντας κυρίως κατά νου τις Σκανδιναβικές χώρες, δεν πρόκειται να περιοριστούμε εκεί. Θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους operators που ψάχνουν ένα τριαξονικό ηλεκτρικό λεωφορείο για τις αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες. Θα αποτελέσει μια εναλλακτική μηδενικών ρύπων στην κατηγορία, απέναντι στα λεωφορεία φυσικού αερίου (CNG)», συμπλήρωσε ο κος Σπινάρης.

PreviousNext