Τροχοί & TIR

Βαριά ηλεκτρικά Peterbilt

Στα τέλη της χρονιάς θα εκκινήσει η περιορισμένου όγκου παραγωγή των ηλεκτρικών φορτηγών της Peterbilt, με την αμερικάνικη εταιρεία να επιλέγει την Meritor για την προμήθεια της ηλεκτρικής γραμμής κ
Τετάρτη 23/09/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Peterbilt Model 579EV
Peterbilt Model 579EV

Στα τέλη της χρονιάς θα εκκινήσει η περιορισμένου όγκου παραγωγή των ηλεκτρικών φορτηγών της Peterbilt, με την αμερικάνικη εταιρεία να επιλέγει την Meritor για την προμήθεια της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης των Model 579EV και 520EV, και την Dana για το μικρότερο 220EV.

Τα τρία ηλεκτρικά φορτηγά της Peterbilt αυτή την περίοδο δοκιμάζονται εντατικά σε πλήθος εφαρμογών και έχουν διανύσει περισσότερα από 72.000 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες εργασίας. Τελευταία στον «χορό» των δοκιμών μπήκε πρόσφατα η μεταφορική εταιρεία Werner Enterprises από τη Φοντάνα στην Καλιφόρνια, παραλαμβάνοντας ένα Peterbilt Model 579EV. Το εν λόγω φορτηγό εξοπλίζεται με μπαταρίες της TransPower χωρητικότητας 352 kWh, οι οποίες τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα των 430 ίππων της εταιρείας τεχνολογίας «Blue Horizon» της Meritor. Η εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία του φορτηγού ορίζεται στα 241 χλμ. και ο χρόνος «γεμίσματος» των μπαταριών σε έναν ταχυφορτιστή, δεν υπερβαίνει τη μία ώρα.

Σημειώνεται, πως ο ίδιος ηλεκτρικός κινητήρας κινεί και το Peterbilt Model 520EV, η χωρητικότητα των μπαταριών του οποίου πέφτει στις 308 kWh, με συνεπακόλουθη μείωση της αυτονομίας στα 161 χλμ. Ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών ορίζεται στις 4 ώρες.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το Model 220EV, αυτό είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία. Το μοντέλο HV2600 μικτού βάρους 11,8 τόνων, εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 207 ίππων (355 hp η μέγιστη τιμή ισχύος), ενώ το HV3500 των 15 τόνων φέρει ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 347 ίππων (469 hp η μέγιστη). Δύο είναι οι επιλογές σε μπαταρίες, στις 141 ή 282 kWh, για αυτονομία 161 ή 322 χλμ., αντίστοιχα. Σε ταχυφορτιστή 150 kW, η διαδικασία πλήρωσης των μπαταριών του ηλεκτρικού Peterbilt διαρκεί 1-2 ώρες.

Στο ίδιο τεύχος #389

PreviousNext