Τροχοί & TIR

RoadStars: η ιστορία του μήνα – Χρήστος Νούσιας

Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από το Κιάτο Κορινθίας και τον Χρήστο Νούσια, ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία Μύλοι Παπαφίλη Α.Ε. Οδηγεί ένα Mercedes-Benz Actros 1845 LS, με κινητήρα ΟΜ 471, το οπ
Τετάρτη 02/09/2020 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από το Κιάτο Κορινθίας και τον Χρήστο Νούσια, ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία Μύλοι Παπαφίλη Α.Ε. Οδηγεί ένα Mercedes-Benz Actros 1845 LS, με κινητήρα ΟΜ 471, το οποίο κοτσάρει τριαξονικό σιλοφόρο, και μεταφέρει χύμα αλεύρι από την Κόρινθο προς τη Δυτική και Βόρεια Ελλάδα.

Ο Χρήστος είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας οδηγός ο οποίος μπήκε στο χώρο το 1987, δουλεύοντας τόσο στην εθνική όσο και στη διεθνή μεταφορά. Από το 2014 οδηγεί το Actros και οι εντυπώσεις του από αυτό είναι οι καλύτερες, σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα όμως σε αυτόν της ασφάλειας. Μας διηγείται μάλιστα ένα ξεχωριστό γεγονός από το δρόμο, όταν χρειάστηκε να κάνει φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης για να μη χτυπήσει έναν σκύλο που πετάχτηκε μπροστά στο φορτηγό του. Η αντίδραση του Actros ήταν υποδειγματική, όπως μας λέει ο ίδιος.

Στον χώρο της μεταφοράς μπήκα πριν από τριάντα τρία χρόνια, με αρκετό μεράκι και αγάπη για τις νταλίκες. Δούλεψα για κάποια χρόνια στη διεθνή μεταφορά και έπειτα συνέχισα στην εθνική. Από τη διεθνή μεταφορά έχω καλές αναμνήσεις και εμπειρίες, καθώς γνώρισα αρκετά νέα μέρη, πολλά κράτη, όπως και την κουλτούρα άλλων λαών. Έπειτα επέστρεψα και πάλι στην εθνική μεταφορά και από το 2003 εργάζομαι στην εταιρεία Μύλοι Παπαφίλη Α.Ε μεταφέροντας χύμα αλεύρι.

Το πρώτο όχημα που δούλεψα ήταν ένα Mercedes-Benz 1519 και στην πορεία πέρασαν από τα χέρια μου πολλά φορτηγά από διαφορετικές μάρκες. Μετά από κάθε δρομολόγιο κατέβαινα από το φορτηγό και ένιωθα κουρασμένος. Όλα αυτά μέχρι το 2014, όταν ανέλαβα το καινούργιο Actros της εταιρείας. Έκτοτε μπορώ να πω ότι ξεκουράστηκα και η δουλειά μου έγινε πιο εύκολη. Το αυτοκίνητο έχει «καλή καβάλα» και άνετη καμπίνα. Στο δρόμο και ιδίως στις ανηφόρες, όπως για παράδειγμα στο Δομοκό, ο κινητήρας έχει καλό τράβηγμα και, για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ένας κινητήρας 13λίτρων με 500 ίππους μπορούσε να έχει τέτοια απόδοση. Επίσης, στο θέμα της οικονομίας καυσίμων είμαι πολύ ευχαριστημένος, καθώς έχει καταγράψει κατανάλωση μέχρι και 1/4 (με 1 λίτρο/4 χιλιόμετρα).

Διαβάστε περισσότερα για τον Χρήστο Νούσια καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz-trucks.com

Το σιλοφόρο έχει χωρητικότητα 60 κυβικά και η φόρτωσή του γίνεται περίπου σε τριάντα λεπτά υπό την επίβλεψη έμπειρου προσωπικού. Το ξεφόρτωμα γίνεται από μένα και πριν ξεκινήσω, πρέπει να ελέγξω το σημείο, ώστε να πατάει σταθερά το σιλοφόρο στο έδαφος, να είναι μακριά από ηλεκτροφόρα καλώδια και φυσικά να μη φυσάει δυνατός αέρας.

Το Actros όπως σας ανέφερα μου προσφέρει άνεση και ξεκούραση μα πάνω από όλα ασφάλεια, που τη νιώθω σε κάθε μέτρο του δρόμου και σε όλες τις συνθήκες. Ένα περιστατικό που μου έχει μείνει αξέχαστο είναι όταν επέστρεφα από την Αθήνα προς την Κόρινθο και πετάχτηκε μπροστά στο φορτηγό, σε μία απόσταση περίπου δέκα μέτρων, ένας σκύλος. Η αντίδρασή μου ήταν ακαριαία πατώντας πολύ δυνατά το φρένο και πιάνοντας σταθερά το τιμόνι.

Ο συρμός κρατήθηκε στη λωρίδα του, χωρίς να ξεφύγει ούτε εκατοστό στην αριστερή ή δεξιά πλευρά, και ακινητοποιήθηκε μέσα σε λίγα μέτρα. Πιστεύω πως αν ήμουν με άλλον τράκτορα θα είχε διπλώσει η νταλίκα και θα είχε προκληθεί σοβαρό ατύχημα. Τελικά το επικαθήμενο ακινητοποιήθηκε με ασφάλεια και έτσι σώθηκε το καημένο το ζωάκι, χωρίς βέβαια να έχω κάποιο απρόοπτο.

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.

Στο ίδιο τεύχος #389

PreviousNext