Τροχοί & TIR

Τεχνολογία Geofencing για το Ford Transit PHEV

Χρησιμοποιώντας δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο (Geofencing), οι εκδόσεις van του Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV), θα μπορούν να αλλάζουν αυτόματα στο ηλεκτρικό πρόγραμμα οδ
Δευτέρα 28/09/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Tο υβριδικό Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV) διαθέτει μια μπαταρία 13,6 kWh, που του προσδίδει ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. (κύκλος NEDC). Ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία για επέκταση της αυτονομίας σε πάνω από 500 χλμ.
Tο υβριδικό Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV) διαθέτει μια μπαταρία 13,6 kWh, που του προσδίδει ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. (κύκλος NEDC). Ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία για επέκταση της αυτονομίας σε πάνω από 500 χλμ.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο (Geofencing), οι εκδόσεις van του Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV), θα μπορούν να αλλάζουν αυτόματα στο ηλεκτρικό πρόγραμμα οδήγησης (electric drive mode), κάθε φορά που το όχημα εισέρχεται σε προκαθορισμένες περιοχές, όπως ζώνες κυκλοφοριακής συμφόρησης και χαμηλών εκπομπών ρύπων (LEZ).

H μονάδα Geofencing του Transit PHEV θα λανσαριστεί το φθινόπωρο του 2020 και επιπλέον θα διατίθεται για εκ των υστέρων τοποθέτηση σε οχήματα που κατασκευάστηκαν νωρίτερα. Καταγράφει πληροφορίες σχετικά με την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία σε γεωγραφικά οριοθετημένες περιοχές. Τα κρυπτογραφημένα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να κοινοποιούνται στις τοπικές Αρχές, ώστε να επιβεβαιώνεται η συμμόρφωση με τους κανονισμούς των ζωνών μηδενικών ρύπων και η συμβατότητα με τα προγράμματα φόρτισης των μπαταριών των οχημάτων.

Σημειώνεται, πως το υβριδικό Transit θα ενεργοποιεί αυτόματα το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, μόνο εάν η φόρτιση της μπαταρίας είναι επαρκής. Επιπλέον, το πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας Geofencing -που δημιουργεί έναν εικονικό φράκτη γύρω από μια τοποθεσίαδεν περιορίζεται στα κέντρα των πόλεων, καθώς οι διαχειριστές οχημάτων θα μπορούν επίσης να δημιουργούν εξατομικευμένες «πράσινες ζώνες», ώστε να ενθαρρύνουν την οδήγηση μηδενικών ρύπων σε τοποθεσίες όπου υπάρχουν σχολεία, παιδικές χαρές και αποθήκες.

Όταν το όχημα απομακρύνεται από μία ελεγχόμενη ζώνη, θα αλλάζει αυτόματα στο πιο κατάλληλο προφίλ οδήγησης (drive mode) για να ολοκληρώσει το επόμενο σκέλος του ταξιδιού του, ενεργοποιώντας -για παράδειγμα- τον βενζινοκινητήρα EcoBoost για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που θα αυξήσει περαιτέρω την αυτονομία του οχήματος.

Αξίζει να αναφερθεί, πως πρόσφατη έρευνα της Ford κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα PHEV οχήματα μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση του ατμοσφαιρικού αέρα στις πόλεις, καθώς το 75% της απόστασης που κάλυψαν στο Κεντρικό Λονδίνο οι συμμετέχοντες στην έρευνα, ολοκληρώθηκε με το αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα μηδενικών ρύπων του Transit.

«Η βελτίωση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα – και της ποιότητας ζωής εν γένει – στις πόλεις μας, είναι ένας στόχος για την υλοποίηση του οποίου είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Το Transit Custom Plug-In Hybrid και η τεχνολογία geofencing βοηθά τους πελάτες μας να συνεισφέρουν πραγματικά σε αυτό το στόχο, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση ή την παραγωγικότητα», δήλωσε σχετικά ο διευθυντής του τομέα Commercial Vehicle Mobility της Ford Ευρώπης, Mark Harvey.

PreviousNext