Τροχοί & TIR

Volvo Trucks: Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10%

Ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση πετρελαίου υπόσχεται το νέο Volvo FH με το πακέτο «I-Save», καθώς από το 7% που βρισκόταν η εξοικονόμηση καυσίμου στην προηγούμενη γενιά, στη νέα έκδοση του φορτηγού φτάν
Τετάρτη 07/10/2020 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο 13λιτρος κινητήρας του νέου Volvo FH με το πακέτο I-Save, εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση έως και κατά 10%. Παράλληλα, η βελτιστοποιημένη ροπή του κινητήρα σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, οδηγεί σε ομαλή οδήγηση και παρέχει την απαιτούμενη ισχύ για τη διατήρηση μιας υψηλής και σταθερής μέσης ταχύτητας.
Ο 13λιτρος κινητήρας του νέου Volvo FH με το πακέτο I-Save, εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση έως και κατά 10%. Παράλληλα, η βελτιστοποιημένη ροπή του κινητήρα σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, οδηγεί σε ομαλή οδήγηση και παρέχει την απαιτούμενη ισχύ για τη διατήρηση μιας υψηλής και σταθερής μέσης ταχύτητας.

Ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση πετρελαίου υπόσχεται το νέο Volvo FH με το πακέτο «I-Save», καθώς από το 7% που βρισκόταν η εξοικονόμηση καυσίμου στην προηγούμενη γενιά, στη νέα έκδοση του φορτηγού φτάνει έως και το 10%.

Οι μηχανικοί της σουηδικής εταιρείας κατάφεραν να περιορίσουν περαιτέρω την κατανάλωση του 13λιτρου κινητήρα Volvo D13TC, ο οποίος υπενθυμίζεται πως αποδίδει 460 hp (2.600 Nm) ή 500 hp (2.800 Nm). Το παραπάνω κατέστη δυνατό χάρη στις ενημερώσεις λογισμικού που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων των οδηγών. Επιπλέον, βελτιστοποιήθηκε η ισορροπία μεταξύ κατανάλωσης καυσίμου και οδικής συμπεριφοράς, γεγονός που επέτρεψε τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την οδήγηση στη λειτουργία «Eco».

Εκτός από την αναβάθμιση του I-Save, σημαντικό ρόλο στον περιορισμό της κατανάλωσης παίζει, επίσης, το γεγονός πως το νέο Volvo FH έχει πιο αεροδυναμική σχεδίαση. Μάλιστα, το προγνωστικό σύστημα «I-See», έχει τώρα μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στο όχημα να ανιχνεύει πότε είναι αποδοτικό για τον κινητήρα να ανεβάσει ελαφρώς στροφές ώστε να μπορέσει στη συνέχεια να ρολάρει, ακόμη και σε δρόμους που στο ανθρώπινο μάτι φαίνονται επίπεδοι.

Στο ίδιο τεύχος #390

Με την άφιξη του νέου FH 500 στην Ελλάδα, το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR το… πρόλαβε στη Λάρισα, όπου ο συνεργάτης μας Παύλος Μαυρομύτης είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει. Αναλυτικό ρεπορτάζ της δοκιμής και των νέων Volvo θα δημοσιεύσουμε σε επόμενο τεύχος
PreviousNext